Världens finaste lilla älskling

Chillar i bumbon :)





W har hittat sina fötter :)





-

Annars rullar allt på som vanligt. Har även denna vecka gjort en matlista och handlat därefter
Den här veckan ska vi äta

Idag: Lasagne m sallad
Onsdag: Kycklingwok/gryta m ris
torsdag : Soppa
Fredag: kött och klyftpotatis m tillbehör

Vad äter ni ? Behöver inspiration till nästa vecka :)

Igår var vi hos Mia&tilde och fikade. Linda & emmy var oxå där, väldigt trevligt och GOD fika, mums!
Imorn är det babymassage sista gången. Det har verkligen varit givande att gå på ! Spec magmassagen har fungerat jättebra på William. Efter massagen imorn ska vi åka ut till Sofia i Brändön och fika med en massa mamis. Det blir trevligt !!

Resten av veckan är blanco, kanske tar en sväng till stan eller ngt. Måste lämna igen ngn tröja och så kanske jag passar på och ta en prommis runt sjön eller ngt ? Kanske ska vi ta en sväng på second hand Sanna? ;)

Nu ska jag bara slappa efter bastun. Har varit till stallet och ridit idag, skönt det var att aktivera sig !

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia

Men guuud vad han är söt! Undra om Tildes lår får plats i en sån :P



Haha... vad trevligt att du tyckte om fikat, jag åt den sista tårtbiten precis ;)



Ja, jag kommer att se ut som en riktig "tajkon" när jag ska på flyget ;) Men tur att både bror o R jobbar där o kan hjälpa mig iaf ;)

Postat av: Sofia

På våran matlista för näsa vecka står det piroger, aioli-fisk,köttbullar och makaroner, kyckling i sötsursås och spagetti och köttfärsås, sen har jag inte kommit på nått mer och jag vet inte heller i vilken ordning det blir. Time will tell, beror lite på Luddes humör :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback