växis

I helgen har vi haft massor med besök både lördag och söndag. Trevligt !
I lördags var vi även till stallet . Vi, Mia&Tilde, Frida och Johanna & Moa satt vid ett bord i fiket och kollade på klubbtävling i hoppning. Jag blev såå sugen. Kanske någongång i framtiden !

Idag har vi varit på växis. Det var riktigt trevligt med alla mamis & barn ! Skönt att aktivera sig , tyckte både jag & William . Efter det åkte vi hem. Tanken var att baka,men det blev inge bak. Det blev en lite power-nap och mys istället :) Nu ska jag se vad vi ska laga för middag idag, man kan ju inte leva på frukost klockan runt :) Och idag ska vi äta middag tillsammans. Mathias är faktiskt hemma, skönt !

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

kul det var att ses en snabbis idag, även om jag hade lite brådis! ses imorgon :)

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Synd att vi var tvugna att gå när alla kom:( Mycket bättre med nap och mys ist för bak:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback