dagens plan

gick helt åt h-vete, men så är det ibland :)
Natten har varit jävligt jobbig. Minimalt med sömn för både mig & William.
Stackarn har haft ont i magen, så han har korvat sig och gråtit typ i sömnen och det som hjälpte var att lägga han på sida, dra upp hans ben och klppa han på rumpan. Då sov han. men det innebar ju att jag var vaken :)
När han väl somnat ordentligt eller om jag somnade mitt i "klappandet" så vaknade han efter en halvtimme .
Det var så synd om han, min lilla älskling.

Vi har klivit upp vid 08, men var som en zombie då, så vi hoppade sången idag, men tänkte hinna till Theres och fika. Men när W somnade vid 10 igen, så gick jag och la mig med han. Och NU 12.30 har jag matat han & ätit lite frulle själv, men sitter här helt osminkad,oborstat hår och i mjukiskläder :) Så dagen blev inte riktigt som vi tänkt oss, menWilliam mår bra efter 4 brak-kalas och vi har fått sova en liten stund iaf :)

Nu ska jag göra mig iordning, Sofia kommer ju & hälsar på oss idag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Theres

Man känner sig som en zombie när man inte får sova på natten, jobbigt som tusan. Hoppas det blir bättre nu till natten.. Men det kommer fler fikan ;)

Postat av: Ingela

Ett bra tips för er som flaskmatar en del är att köpa nappflaska med ventil, då får barnet i sig minimalt med luft och ersättningen kommer i en jämn perfekt ström.



Finns på BH, vi hade Dr Browns och den är super!



Hoppas nästa natt blir bättre!

Postat av: Linda

Jobbigt att inte få sova och att lillisen mår dåligt. Hoppas det blir bättre inatt :)



Postat av: Emma Aludden

Men lilla lilla William. Stackare som hade ont i lilla magen och stackars dig som inte fick sova. Bättre lycka i natt. Ses i morgon!

Postat av: Mia

Sätter ner nappflaskan i väskan exakt NU så påminn mig imorgon så får du låna den... :)

Postat av: Ingela

Texas har aldrig någonsin bajsat mycket och inte då heller... men sånt brukar vara en omställning(som förmodligen snabbt går över) för lilla magen så det är nog inget att oroa sig för. =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback