en bra dag idag

Har varit till stallet en sväng och kollat när Frida red. Nu är jag som 12 igen och suktar efter nya ridsaker så sitter & surfar på hooks.se :)

Har även traderat hem denna plyschdress från Villervalla åt lilla William, helt ny dessutom :)
Jag är lite köpgalen ja, men han ville han en sån här, han sa det ;)
Mysig nu på hösten !

Plyschdress Villervalla

Nu ska jag ta en dusch och smaska i mig lite godis sen !
William sover redan för natten, lillskrutten !

Trevlig helg :)

p.s hörde nys på nyheterna att barn under 3 år ska inte vaccineras mot svinis, så skönt att slippa ta det beslutet !

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

värsta söta lilla dräkten!! :) villervallas kläder är så himla fina att man råkar handla lite nu och då ;)



tur att c verkar bättre idag, min lilla skorpa. ska testa runt med lite andra ersättningar och se om det blir bättre!

Postat av: Linnea

Tack så mycket! Jag har inte skrivit så mycket i sommar, som du säkert märkte.. Har jobbat heltid och varit gravidtrött på kvällen. Haha. :) Jo, det är skönt att det går bra för honom på dagis. Jag undrade lite hur det skulle gå innan, men det är nog svårast för föräldrarna att lämna barnen tror jag. :)

Postat av: Mia

haha... Ja hon har verkligen lyckats nöta bort det hår hon hade... Och det som växer ut verkar vara ljust vilket gör att det inte syns så bra :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback