Fullt upp

Lilla älsklingen ligger och sover,Mathias lagar mat och jag sitter vid datorn. det är vad vi gör jst nu i vår lilla familj.

Idag har vi varit  hos Emma&Klara ,lunchat och fikat. Åt linssoppa för första gången i mitt liv , och så gott det var! Helt gudomligt god alltså ! spana in på Emmas blogg när hon lägger ut recept och prova, jag lovar att ni inte blir besviken. Till efterrätt bjöd hon på en GOOOD kaka med kräm,vinbär och annat smarrigt. recept på den oxå, tack :) Tack Emma för jättetrevligt fika !

Imorgon hade jag tänkt gå på babysång här i Rutvik. klockan 10 är det i Rutviks Bygdegård om någon känner sig sugen att komma :) och efter det fika hos Theres&Olle. Jag hoppas att jag hinner bara för ska få besök på eftermiddagen och sen ska jag vara i stallet efter 17. jag ska nog lyckas att klämma in allt :)

Jag tycker att William har jollrat mkt mindre de senaste dagarna, kan det ha ngting med språnget att göra kanske ?

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Wifie

Men guud kvinna, hur ska du hinna allt det där? :D Jag gör typ bara en sak om dagen och ändå är jag stressad. :D Kul att ses imorn!

Postat av: Maria

Har du börjat rida på lektion? :)

Postat av: Marie

Japp, vi kommer på sången imorrn. Ska bara hinna på BVC innan och mäta och väga och ge spruta och så, men det borde gå. :D

Postat av: Mia

Vilken lyx att sitta vid datorn och få maten serverad :)

Postat av: Emma Aludden

Tack själv för idag. Nu är receptet ute på soppan. Cred till Pia dock som jag fått det av. Om jag är vaken och pigg... eller vaken är jag men jag betonar pigg istället... så kommer jag på sången. Annars kommer jag direkt till Theres. Syns där, men stressa nu inte ihjäl dig.

Postat av: Theres

Det är bara att komma nångång vid 11 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback