Hemmadag

William har ju varit lite halvsnorig i flera veckor nu känns det som, men inte allas farligt, bara lite morgontäppa.
men igår när vi skulle iväg till Erika och fika så tyckte jag att han har blivit mer snorig så vi hoppade över fikat och drog iväg till apoteket istället och inhandlade Nezeril. träffade upp Mia,Sanna,Emma m fl och vi tog en snabbfika i samband med matning på BO´s :)

PÅ kvällen så var W helt okej, inte alls farligt snorig och natten har gått jättebra, men imorse när han vaknade vid 6 så lät han mer snorig och hostade lite + att jag hade lite ont i halsen . Så då beslutade jag att vi hoppar massagen/stan idag för vill ju inte smitta ner några andra + att jag vill ju inte att det ska bli värre . William ska få sin 3-månaders vaccin imorgon och då ska dom väl helst vara frisk fick jag höra.

Det som är skönt är att han störs inte av snoret i sömnen, har är pigg & glad, äter som vanligt, har ingen feber och mår allmänt bra, så det kanske är bara lite höstsnor och förmodligen så "oroar" jag mig i onödan, men vi stannar hemma en dag för säkerhetsskull :)

Är inte typ alla barn lite snoriga just nu? :)

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Theres

ja, alla verkar vara snoriga till och från. olle har också varit snorig under natten i två dagar, men ingenting under dagen.. lite mysko!

Postat av: SANNA

jag tycker också alla kids snorar, c också (igen) :)

tack för tipset om massagen.. det... fungerade ju kan man ju lungt säga ;)

Postat av: Ingela

Min kiddo är frisk(PEPPAR PEPPAR) och har varit det i många månader nu! ;)



Hoppas W blir frisk nog så han kan ta sin spruta. =)

Postat av: Sofia

Känns som att typ alla är snuviga, Ludde snorar också men han verkar inte alls brydd i det. Han är sitt vanliga glada och nöjda jag så vi håller igång som vanligt. :)

Postat av: Emma aludden

Klara är hur frisk som helst (peppar peppar). Mia var ju inte heller på massagen så det kändes väldigt lyxigt för mig och Camilla - en helt egen instruktör. Krya på er och lycka till med vaccinet!

Postat av: Emma aludden

3-månaders vaccinet gick jättebra. Hon skrek såklart som en stucken gris men ingen reaktion annars. Barmorskan sa att jag skulle ge henne 60 mg Panodil så fort jag kom hem för att förebygga. Det går säkert jättebra för honom!

Postat av: Marie

Men gud vilken bra ide! Varför har jag inte tänkt på det? Måste kolla tyger! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback