Sömn

Förra natten sov W jättebra. Vaknade endast en gång ! Han fick sova bredvid mig, så mysigt det är att ha han i sängen, lilla skrutten :)

Nu har han sovit från 16.30 till nu, inte min mening, han var jättttttetrött efter massage/ stan ! Han somnade som en stock efter maten och har halvvaknat bara 2 gånger, gick in och stoppade in nappen och han fortsatte snarka :) Öööh, 5 timmar?! Undra hur den här natten blir ? :) Fast jag passade oxå på att sova mellan 18-20 , skönt !

Håller på att tvätta lite kläder m.m inför helgen. Jag & William åker ju till Umeå fredag-söndag och ska se SM i hästhoppning. Det ska bli så kul och jag längtar efter hotellfrullen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia

Det tar på krafterna att bli masserad :) Hoppas dock att han har sömn kvar för natten!

Postat av: Marie

Haha, ja jag vet, jag tänker på dig varje gång jag känner att jag vill veta kön. ;)

Postat av: Linda

Men sååå gott med hotellfrulle :). Blev ju helt hungrig nu.. När alla våra helgprojekt är över ska vi också gå och äta. Tidigare försökte vi göra det en gång i månaden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback