Träning

uuuh, träningsvärken är betydligt värre idag och jag tror att Mia njuter lite av att fått köra hårt med mig haha ;) Men det är skönt att ha träningsvärk, man är ett litet snäpp närmare en fastare kropp (om jag skulle låta bli allt snask då..) ;)
Men det blir repris, nästa torsdag ska vi träna igen !

Har funderat på det här med träning. Min tanke är att börja rida förhoppningsvis på tisdagar, då kommer jag att ha träningsvärk onsdag+torsdag, sen tänkte jag köra thaiboxning på torsdagar, då har jag träningsvärk fre-lördag. Alltså kommer jag att vara människa 2 dagar i veckan, måndagar och söndagar , bra plan va ;) Men känner mig laddad !

Idag har Frida varit här & hängt med oss. Det var trevligt, för det var ett tag sen. Vi har bläddrat i Hööks-katalogen, jag har letat hästgrejer på nätet m.m. Ska tradera lite grejer så jag får pengar att köpa nya ridgrejer, för det är inte billigt att rida, men nog ska jag lura dit även ekonomiska Mia ;)

Imorgon ska vi ta det lugnt här hemma, ska bara in till stan en sväng och sola, är typ likblek och det är INTE snyggt.
Ska försöka få någonting gjort oxå här hemma, det är tanken iaf.

Tänkte börja gå & lägga mig snart, men förmodligen slutar det med att jag sitter uppe till 01 som vanligt...

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofia

Hej

tyvvär så såldes den direkt.



Ska du med på babysång här i rutan på tisdag ??

Postat av: Mia

Jag njuter kanske lite av att någon fler än jag har träningsvärk :)



Haha... jag är svårlurad :P

Postat av: Sofia

Det är varje tisdag på bygdegården kl 10 om jag inte minns galet. Det är första ggn för denna termin på tisdag.

Postat av: Linda

Jag är också helt sugen på att börja träna, men vet inte riktigt vad. Har också funderat i flera år på att ta upp ridningen som jag slutade med för hundra år sedan, men har aldrig tagit mig i kragen eftersom jag inte fått någon med mig. Alla mina "vanliga" vänner är antingen allergiska eller hatar hästar. Vore ju sååå himla kul, men samtidigt har jag nog blivit rädd, de är ju rätt stora. Som du säger så kostar det ju även en hel del...

Postat av: Theres

ja det är lite skönt med träningsvärk.. fast nu har jag så jävulskt ont så det är svårt att gå som en normal människa. förhoppningsvis är det bättre tills nästa vecka så man kan fara ut på en till runda :) blir det växhuset imorgon?

Postat av: sanna

haha, jag gillar träningsupplägget, du kommer ju bli tajt som ett snöre gumman!! ;)



skulel vi ses på tisdag och fönstershoppa ridsaker? var skulle jag komma nu igen? mötet slutar ju tio tror jag

Postat av: sanna

sötis, blev typ helt rörd när du hade frågat anna vad hon trodde om c och allt, helt snällt! ska höra av mig till dig och uppdatera dig om läget imorgon, lovar! :)



och ja, lilla höstprylsshoppingen vore skitkul faktiskt! :) vi hörs imorgon om tid på tisdag, vi kan träffas där, det blir super!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback