Umeå

Igår anlände vi till denna vackra stad, Umeå.

Resan hit gick jättebra och när vi väl kom fram så dumpade jag Frida & hennes syster inne i stan och åkte själv till vårat huvudkontor och hälsade på alla Umeåkollegorna,. det var trevligt ! På kvällen kom vi till hotellet och kvällen bestod av middag på hotellet (blä!) och lite V-tittade på rummet. William sov knappt ngnting under dagen, så när han väl somnade på kvällen efter 19 så sov han oavbrutet(!) till ca. kl 06 !!! Jag vaknade vid 04 och kollade till han men han sov som en stock. han var helt slut stackarn. Det var iaf skönt att sova 6 timmar i sträck, känns som att jag har sovit en vecka :)

Idag fyller min lilla älskling 3 månader ♥ och han har fått ett namn oxå, som beslutades i fredagsmorse innan jag åkte till Umeå. Bra planering ;) Men det var så svårt för oss att komma överens eftersom det inte finns några direkta släktnamn och vi har väldigt olika smak. Men till slut kom vi fram till John William Forsberg :)

Vi har varit på tävlingarna hela dagen idag, från morgon kl 10 till ikväll kl 19, sett hoppning upp till 150 cm klasser. Shit alltså. Man måste vara galen om man styr på ett 150-hinder ! Men det var kull att se på. William har skött sig fin fint. han har varvat mellan vagnen, famnen , ligga på bänken m.m. Frida och hennes syster Johanna har hjälpt mig oehört mkt med att bära med alla saker m.m. TUSEN TACK !

Har träffat på en massa bekanta idag oxå, bland annat en tjej som  jag gick på grans med 2002-2003 och som jag inte har träffat sen dess. Det var verkligen SKITKUL att träffa henne, lilla Carro :) Och nästa vecka ska hon komma till Luleå och tävla med sin pålle, kul !

Nu ska jag se lite tv. William sover för natten och det blir nog en tidig kväll för mig med, för inorgon väntas ännu en dag i stallet, SM-finaaal !! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia

Grattis William..! Vilket fint namn "Jonna" och "John" ni passar bra ihop :)



Avis på din natt, er hotell och stallvitelse :) Men njut för mig också!



Postat av: Marie

Om inte min kära sambo hette John hade jag lätt döpt mitt barn till det, men det känns lite dumt om de skulle heta samma. ;)

Postat av: Wifie

Låter som att ni har (haft) det super! :) Grattis lille W på 3-månadersdagen! Vad fort det går! :)



Ja, gud, jag är helt är i lampan. Det var min man som valde den. Han har bra smak! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback