tjena

Igår var vi på babymassage igen. Den här gången hade jag med snutten och det gick mkt bättre ! Efter det åt vi lunch på bergviksgrillen och därefter var det mammatröff hos Catti. Hade bestämt att jag ska sluta med fika, efter att jag gått UPP ett halvt kilo på 2 veckor, men ångrade det sen för tydligen var Cattis pajer gudomligt goda  !

Vi åkte och hämtade Jenny på busstation och åkte hem till Rutan. Vi hade en riktig slappar-kväll framför tv:n med ostkrokar och godis (hmm, undra varför jag går upp i vikt istället för ner ? ;) ) och idag fick jag sovmorgon. Jenny kom och tog W så att jag kunde sova en stund till och sen klev jag upp till ett dukat frukostbord, LYX :) Du är en underbar vän Jenny !

Det var riktigt skönt att bara ta det lugnt på morgonen, för oftast stressar vi iväg. William fick sova ordentligt, och vi gjorde oss iordning i lugn och ro. Mötte upp Mia&Tilde på Smaka, åt lite lunch och surrade. jenny åkte hem och jag & Mia gick ner på shopping och shoppade lite på H&M. Sen strosade vi bara lite här & var och slutligen hem då :)

imorgon har vi ingen plan. Eller jo, 2 saker. Kolla på Väggord/bokstäver på Wika möbler och sen sku grannen Ylva komma förbi och så ska vi kolla igenom hennes köksritning .

Btw ringde luleå ridklubb idag och på tisdag ska jag och provrida i en grupp ! och mia oxå ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia

Ja hon verkar vara toppen Jenny!



Jasså ska jag rida ;) haha... jag funderar fortfarande fram o tillbaka :)



Nu har jag uppdaterat som du beordrat :)

Postat av: Mia

Ja, det var en riktigt trevlig dag :)!



Har inte gjort så lång lista än ;) O inte ens en maträtt kunde du tipsa om...haha Men du får iaf kopiera listan om/när den finns :)



Postat av: Theres

det har redan blivit bättre, tack gode gud!!

Förra gången jag fick mjölkstockning hade jag ont i en vecka, men hade inge feber så ingen så sjukan tog mig på allvar när jag ringde in. Men fick åka på jourcentralen en kväll och hade en sänka på 98 som annars inte ska vara över 8. Så det slutade med antibiotika i tio dagar..

Ja det är inte kul när dom små är sjuka, har sovit så jäkla dåligt inatt för Olle har rosslat så mycket. Ska ringa idag och fråga om vi inte får komma in med honom så dom får lyssna att allt är OK, vi ska åka till mina föräldrar i pajala idag så då vill man veta att allt är ok innan man åker...

Postat av: sanna

hehe, precis, får köra en lååååång sjukskrivning. seriöst, fatta om man kunde vara rik och inte ens behövde jobba drömmer



vad mysig hon är, jenny! värsta lyxen med frukost färdigt och sovmorgon :)



kul att rida på tisdag!! :)

Postat av: Jenny

Nå vad glad jag blir när ni skriver så söta saker om mig. Jag har sagt till Jonna att hon ska ta med "sina mammor" och komma och hälsa på mig i Piteå! :)

Postat av: Emma Aludden

Men visst Jenny, en Piteresa tackar vi aldrig nej till. Vore superkul att göra en liten roadtrip!

Postat av: Mia

Uppdatering please :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback