Växhus och thaiboxning

Idag har vi varit på växhuset med diverse mammor. Mkt trevligt var det !
William är en riktigt sömntuta, så han sov nästan hela tiden i sjalen :)

Williams första fotavtryck , söt-fossingarna :)


--

Ikväll ska jag med Mia på thaiboxning, vad har jag gett mig in på ? :)
Stel som en pinne och  noll kondis (då menar jag NOLL) och Mia är förmodligen värsta proffset ;)
Men det ska bli riktigt kul & det är ju en nybörjargrupp, men 1,5 timme ..Jag kommer inte att kunna gå imorn !
Wish me luck ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Haha, lycka till. Jag har DÖTT om jag gav mig in på något liknande. ;)



Ja jag måste ta mig förbi ut till dig någon gång och hälsa på och surra lite, det hade varit hemskt trevligt. :D

Postat av: Linda

Lycka till! Hoppas ingenting exploderar ;)

Postat av: Emma Aludden

Fy fasen vad cool du är som bara hakar på det så där som ingenting. Hoppas att Mia kör S****n ur dig :) Skynda och uppdatara i bloggen sen hur det var.

Postat av: Theres

haha, tycker det är ofta man ser folk som man har svårt att placera innan man hajjar att man läst deras blogg.. jag stirrade kanske också lite, har ju också läst din blogg tidigare. alltid kul att läsa andras bloggar, speciellt andra mammors när man själv har en liten här hemma :)

Postat av: Mia

Synd att man missade fingerfärgen...



Bra jobbat idag :)Du var grym! Själv sitter jag i morgonrocken efter en härlig dusch :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback