Bring it on

Imorgon är det första riktiga dagisdagen. Imorgon är det min första jobbdag. Idag är det sista dagen som mammaledig med William.

Eller det lär väl bli lite föräldraledig vid jul och så . GUD vad jag saknar William redan ! Nu har det gått toppen på dagis. Han har ätit,sovit, varit glad och varit ledsen en liten stund vid lämning men knappt innan jag hunnit ut genom dörre så har han slutat gråta. Så det är skönt. Och det ska faktiskt bli roligt att börja jobba oxå. Jag trivs bra på mitt jobb, så på så sätt känns det inte jobbigt att gå tillbaka, men visst blir det mindre tid med älskade ungen, men vardagen kommer ju ngngång . Om inte annat så ska det bli skönt att få en vanlig lön !

Idag har vi haft besök hela dagen. Först av Marika och Isak och strac efter de for hem kom Mia & Tilde. Mkt trevligt ! När Mia och Tilde skulle åka så skulle W vara hela tiden i Mias famn och grät när jag tog han och Tilde satt i min famn och ville inte gå haha, tokiga ungar :) Det är så kul att se nu att de kan leka tillsammans mkt bättre. William har blivit tuffare och gråter inte för det minsta och Tilde har blivit en stortjej och slutat med sina tjuvnyp på William :)

Isak, som är 3,5 år är Williams idol. Han följer Isak överallt och härmar allt han gör och faktiskt tvärtom oxå. Isak dras med på Williams saker som att klättra på bord och sånt lämpligt ;) Igår när vi var på IKEA så ropade William på Isak "IIIAAAA" och sprang efter och Isak sa lite småirriterat " William kallar mig för IDA hela tiden " hahaha

Hoppas allt är bra med er alla ! Ska försöka uppdatera under veckan, men lär ju vara DÖDSTRÖTT eftet jobbet :)

Mina älsklingar

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Hur går det på jobbet? Skönt att komma igång igen skulle nog iaf jag tycka. Härligt att det verkar gå bra för William på dagis också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback