Lite av varje

Igår hade William ledigt från dagis så vi åkte till Leos med Mia&Tilde,Camilla&Leo och Jonas&Charlie. Mkt trevligt och barnen uppskattade det :)





Efter Leos styrde vi bilen mot Piteå. William slocknade som en stock och sov 2 timmar
Hälsade på Jenny&Loui och var på Hansens barn och fyndade ett par innetofflor och en MOLO-tröja på rea !

Fina Loui <3


Idag har William varit  på dagis. Lämningen gick bra. Han var ledsen men det hade gått över inom 5 min. Han matstrejkade ju hela förra veckan men idag var det andra bullar! Han hade ätit upp salladen (som de får före maten) och två(!) portioner mat, SUPERBRA ! Sen hade han sovit två timmar, ätit mellis och var ute när jag kom och hämtade han. Världens gladaste <3

Stora killen :)


Var även förbi jobbet idag. Gick igenom några mail och hade fått mina arbetstider så jag kommer att jobba må-torsdag 8-15 och fredag 8-14,30 (sommartid slutar jag tidigare) och så ledig självklart kvällar och helger så det känns riktigt bra !!

Nu ska vi åka på Leos 2-årskalas :)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Theres

Shit vilket lyft av Mia, hade aldrig orkat lyfta Olle sådär! ;)



Och shit vilken helomvändning han gjort med maten. Från ingenting till allt! Vilka portioner, Olle äter inte på långa vägar lika mycket ;) Dina arbetstider var ju kanon, hade kunnat döda för ett jobb med de tiderna :D

Postat av: Linda

Vad roligt med Leos. Det brukar vara uppskattat av både stora och små.



Jag får inte komma igång ännu med ridningen, men det börjar bli dags att planera för att börja rida igen. Jag kommer få börja med skritta och trava..kanske 20 min. Kroppen kommer nog inte orka mer, även om jag vill mer.

Postat av: Mia

Haha... Nä jag kan väll inte skryta med att jag är bäst på att uppdatera ;)



Det var roligt på Leos o en lunch skulle vara rolig imorgon men som sagt är det lite mycket som händer just nu.... Ska se hur allt artar sig så hörs vi på telefon..!

Postat av: Sofia Nordström

Åh,vilka bra arbetstider! Riktigt avis!:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback