200km/h

Här är det full rulle hemma kan man lugnt säga !

Har iaf bakat kladdkakor och chokladbollar till dopet. Resten av fikat fixar jag imorn.
Dopoutfiten är klar för både mig & M, måste bara inhandla ngt fint till W som han kan ha på sen när klänningen ska av :)

Igår kom matteboken till slut och jag säger SHIT vilken skillnad det är på böckerna, fast det är samma kurs !!!
Den nya boken är BETYDLIGT lättare än komvuxboken, så jag pluggade igår efter stallet och det gick super :)
Vi hade förövrigt hoppning igår och jag fick hoppa Titten. Så himla söt och trevlig häst fast det hade fått vara liiite mer motor ;) Det gick bra och idag har jag hoppträning.

Idag har jag & W varit på diverse projekt och fikat på Trend. Jag tycker det är sååå himla mysigt att fika med W och kolla på han när han studerar och stirrar ut allt folk haha :)
Förövrigt så vaknade han 06.10 idag. Jag bestämde mig att före 7 kliver vi inte upp. Trodde jag ja.
Halv sju satt vi i köket och jag gav han gröt. Massor med gröt så att han skulle bli mätt och trött haha.
Efter sju somnade han om och sov till 9. Tack matkoma ;)

Han sover inte så jäkla bra nu. Han vaknar och gråter titt som tätt men somnar om. Mardrömmar, tror jag.
För när jag gick och la mig så snurrade han, grät lite, somnade om och så höll han på.
Undra vad dom drömmer dom små. Vad som är mardrömmar för dom.

Nu plugg,plugg,plugg,plugg,plugg...

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma Aludden

Lycka till på dopet. Era gäster kommer då att bli mätta iaf :)

Postat av: Linda

Säger som Emma, det lär smaskas en del :).



Emmy är likadan som William just nu, tror att det är ett språng med fler mardrömmar mm. Vill bara att det går över snart, för skoja inte vilka raseriutbrott hon kan få och vilka humörsvägningar. Pust, säger jag bara..

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Hoppas ni får ett riktigt fint dop!!!

Postat av: Pia Å

Hoppas det går bra på dopet! Ni verkar ha fika så det räcker å blir över!! :)

Postat av: Mia

Du är så duktig men kom ihåg och andas mellan varven också! :)

Postat av: Linda

Det kan ju vara mardrömmar, tänder, bearbetning av dagens intryck m.m Det vore ju mycket enklare om de kunde berätta. Men det kommer till dess får man chansa.

Postat av: Linda

Jag känner förövrigt igen ponnynamnet som du skrev. Kan du har varit -97? Och tävlade du mycket under -96/-97?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback