Haparanda

Det blev ingen Haparanda idag.
Åkte till stallet igår efter Elliots kalas (Jenny, fixar fotorna när jag kommer hem) och kom hem efter 20. Sen duschade jag m.m. så jag hann eller orkade inte göra ngnting.
Nu har jag iaf packat det mesta så planen är att rulla iväg imorgon när W ska sova förmiddag, så förhoppningsvis sover han hela vägen i bilen.

Kommer inte att ha med mig datorn, men kommer nog att låna här & var så jag hänger med på bloggarna och kanske slänger in ett inlägg. Jag läser, men kanske inte alltid hinner kommentera :)

Ha d så bra och sköt om er vänner,mammor och barn så ses vi om en vecka eller ngt ! 

PUSS & KRAM söta ni !

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

vad söta ni är! :) så ni åker idag då? ha så kul!!

Postat av: Emma Aludden

Ha det så trevlig och se till att bli riktigt uppassad. Kram

Postat av: Pia Å

Sötisar! Ha det så skoj så syns vi sen!

Postat av: sanna

mysigt! :) kör försiktigt!

Postat av: Theres

Vilken fin bild på er!



Hoppas ni får det kul i happis! :)

Postat av: Linda

Vad fina ni är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback