torsdag

Haha jag visste väl att jag var för optimistisk när den gällde mössan. Den passade INTE !
Jag fick på den, men det var preciiiiis och w var inte så glad .
Den var för bebisbebisar och det är ju inte W ngn mer.
Typiskt :/

Tidigare i veckan har jag varit & prommat på isvägen med mammor och barn. Mkt trevlig och härlig promenad !
Jag har varit & ridit, idag har jag pluggat Matte med Ylva (och fikat såklart ;)).
Jag har väntat på mitt antagninsbesked, för jag skickade in ansökan för lääänge sen till Komvux, men har ändå börjat.
Nu hade inte Komvux ngn plats, så jag kommer att läsa på distans via NTI. Verkar hur bra som helst då kursen är nätbaserad och man får hjälp hela tiden om man behöver men tempot är EXTREMT (tror jag) !
Jag ska läsa Matte B på 5(!!) veckor 22 feb-29mars (och det är halvfart) och sen Matte C , som ska vara klar 30.4.
Så då vet jag och ni vad jag kommer att göra närmaste månaderna *pust* Men det blir säkert bra !

William i Haparanda
Måste nog köpa en docka åt han, han var heeelt galen i den :)



Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Jag läste också matte b på fem veckor på distans när jag skulle söka in till högskolan. Jag var på en träff sedan gjorde jag resten hemma. När det var en vecka kvar tills det stora slutprovet hade jag läst två kapitel av fem, haha. Då fick jag lite smått panik. Men jag klarade det. :) Matte c skulle jag aldrig ens försöka ge mig på, haha.



Kul med lite skola nu. :D

Postat av: Theres

Haha, mamma hittade en såndär docka hemma i Pajala och gav den till Olle. Men han var SKIT rädd för den, vågade nästan inte ens röra i den! Tokunge! :)

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Synd att inte fina mössa passade:( Fasiken vad duktig du är med pluggandet, go girl:)!!!

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Har också den men han har ju liksom gått förbi sista veckan i boken, hoppas på att han kanske är lite sen och är inne i ett språng som han skulle haft för länge sen;). tror helt enkelt att det blivit för mkt för lillkillen, sjuk hela tiden och tänder som spökar...

Postat av: sanna

du är så duktig jonna, jag är sjukt impad, matte är svårt som fan! :) du kommer klara det galant och bli bästa mäklaren, kanske du får sälja nästa gång vi flyttar ;);).



synd att mössan var för liten, men det går ju att spara till nästa bebis ;).

Postat av: Mia

hahaha... Han vill ju ha syskon har jag ju sagt... Vad är väl en docka i jämförelse mot en "äkta vara" ;)



Men oj, jag vet inte om jag kommer att klara av att sova inatt :)

Postat av: Marie

Haha, ja jag valde en bra svärmor. :) Skulle inte vilja flytta härifrån för allt i världen. :D

Postat av: sanna

tack gumman, det värmer! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback