Borta

Sömnbristen är som bortblåst och William har aldrig sovit bättre / varit lättare att lägga haha :)
Han blundar typ innan jag ens hunnit lägga ner han i sängen och sover innan jag stoppat om honom.

Han har ju sovit jättedåligt för typ 3 nätter sen och vaknade varje kvart så han kanske tar igen det ?
Igår sov han MASSOR ! Mathias badade honom så allt snor skulle släppa. Efter badet  sov han först från 15.30 till 18 och sen från 19-20 till 9.40 ?! Han vaknade vid 02 och åt, och åt även vid 7. Jag trodde att han ville kliva upp, så tog upp han på skötbordet där typ gnällde å blundade så gick och la oss igen, sov till 09.40 :)
Jag klagar inte !

han är mycket piggare idag.Konstigt vore väl annars. han vill vara i famnen hela tiden, så man får inte så mkt gjort, men får ta det i morgon. Idag har han sovit mer normala "pass" på dagen så vi får se vad som väntas på kvällen :)
Fast ikväll blir det M som får lägga han. Jag har hoppkurs,tisdag och onsdag. Kul !

Jag ska rida Farucco. Anade nästan det, men det blir kul.
Det gick ju bra sist och jag gillar utmaningar :)
Vi får se på vilket humör herren är idag :)

Jag och Farucco


Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Theres

Skönt att få sova ordentligt, det är guldvärt! :)

Ska ni med och luncha imorgon? :)

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Vad roligt att du får hoppa och göra nåt du verkligen tycker är skoj! Skönt med ordning på sömnen, det är så tufft att inte få sova!

Postat av: Marie

Haha, nej tack, ingen trea. ;) Det var nog tvåan du fick se bild på, haha. Kanske blir en blondie, fast två såna tror jag nog inte vi får med tanke på hur mörk John är. :D

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Jonna, du var då en rejäl en;)!!!!!

Postat av: Linda

Åh vad roligt med hoppkurs!

Jag såg på klubbens hemsida att du skulle rida Farruco. Jag såg även att Kamira skulle vara med.

Postat av: Linda

Va kul att det gått bra.

Men hellre taggad häst än loj och villig.

Kul att hon tyckte om Kamira.

Hon kan vara knepig, men är grymt rolig då man lär känna henne.

Jag bor vid stallet (typ) men det är så j*vla kallt, känner inte direkt för nån prommis.

Men blir det varmare så kanske jag & Anton dyker upp.

Postat av: sanna

gud vad härligt med sömn, man blir ju knäpp när dom små bökar mitt i natten (eller iaf jag ;).



kul med hoppningen, hoppas han var snäll med dig!

Postat av: sanna

men precis, jag messade faktiskt henne så fort jag såg den coh skrev att jag vill att hon för tillbaka några hundralappar så jag kan lada en söm som är trasig plus att hon sa att den inte var skadad eller nött alls vilket ajg ju tycker att den är, även om den absolut inte är sådär risig som på bilden (blixten trollade fram alla nötta partierna tror jag?). den är fin, men nu blir jag lite irriterad på att jag inte sparade ihop till en ny ist :S



jag kanske kan följa med, får se hur c har det, eventuellt skulle j träffa några kompisar imorogn, coh klart skönast är ju att vara barnfri isf. annars får vi ses en annan dag, lika bra att vänja sig vid "vabbandet" redan nu, det lär ju blir mycket inställande av saker kommande åren. fan vad ajg är ovan det, jag känner verkligen alltid när det blir inställt att fan, jag vill ju, men det går inte. frustrerande ;)



och ja, jag m å s t e sova mina timmar, annars blir jag galen på riktigt :)

Postat av: sanna

jag har blivit bättre på att ta min egna tid, tidigare trodde jag j skulle erbjuda sig, men killar funkar ju ine alltid så ;).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback