Kalas och After Work

3 dagar har vi firat William och kalasat här hemma. Han har fått sjukt mkt fina presenter .Vi är så tacksamma !
Han har bland annat fått en massa utomhusleksaker, en pool av mormor (där även vi ryms att bada ;)), en Babybjörn-potta, traktorer , bilar och mycket mycket mer ! Roligast var ändå Emma, min kompis. Hon hade köpt en full IKEA-påse tyå 6-7(?) presenter för hon visste inte vad man ska köpa till en 1-åring så hon hade köpte lite av varje hahaha :)
 Och idag kom farmor och farfar med en ytterligare present, en gungställning . Han älskar att gunga så han blir nog glad när vi monterar upp den :)

Kalas


Den bästa och förmodligen fulaste grejen i huset: myggdörren :)
Vi kan vädra utan att W smiter ut och alla äckelmyggor/knott smiter in. Perfekt :)



Poolen W fick av mormor och poostolen som jag köpte åt W för ynka 40 kr :)



Sen btw så har vi världens finaste grannar ! M var en dag och hjälpte dom med en liten grej och ville inte ha betalt för det.
Så idag kom hon förbi med detta. Tusen tack !


--


Idag har vi hängt hos Emma & Klara på dagen och njutit av solen och värmen .
William skrek mest åt Klara. Inte på ett bra sätt. Han är som lite rädd för tjejer, typ livrädd ;)
Haha jag fattar inte varför men pojkar och helst äldre barn går oftast hur bra som helst.
Nåja, det löser sig på dagis ;)

Vi pratade om grillkvällen som jag har lovat och vill gärna ha här i Rutvik.
Tycärr så kommer det säkert bli så att det inte passar alla då det är semestertider och så.
Fredag 23 juli skulle passa suveränt bra för mig . Hade tänkt helgen därpå först men eftersom M har bara en vecka semester så åker vi till min pappa då och helgerna före är vi uppbokade .

SÅ alltså vem kan (och vill såklart) festa till fredag 23 juli  ? Alla mammor är bjudna så komsi komsi !
Förslag 1: att grilla här hos mig
eller så kan vi göra det bekvämt för oss..
förslag 2 : after work på golfkrogen ( 5 min prommis från mig) 139 kr buffé inkl ett glas vin/öl/alkoholfritt ?

Sen blir det singstar,kubb,guitar hero m.m.  HELA HUSET GUNGAR :)

Puss på er !

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catti

Jag kommer! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback