Party i Rutan

Ja alltså nu har jag ändrat mig igen. Kan inte alls den 23:e för har en fest inbokad på annan ort som jag hade glömt bort och 2dagars orkar jag ingen mer . Too old ;)

Så  fredag den 30 juli kör vi fest här !

Förslag 1: att grilla här hos mig

eller så kan vi göra det bekvämt för oss..

Förslag 2
 : after work på golfkrogen ( 5 min prommis från mig) 139 kr buffé inkl ett glas vin/öl/alkoholfritt ?

Alla mammor är bjudna of course så komsi komsi !! 

Vilka kommer ?

strawberry daiquiri

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennan

Gud vad mycket presenter W fick, och vilka snälla grannar!



Vi vill grilla med er, men kanske inte på hela huset gungar fest (det tar vi när jag ammat klart) , men en annan helg! ;P

Postat av: Marie

Åh! Det låter jätteroligt, men vi har dop en 31:a så jag antar att vi kommer ha fullt upp kvällen innan. Däremot har vi sagt att vi måste ta oss iväg till golfkrogis någon gång, men när det blir av vette tusan. ;D

Postat av: Catti

Men oj haha, ett till inlägg. :D Men ja, jag kommer haha. :D

Postat av: Theres

Jag kommer! ;)

Postat av: Mia

Jag kommer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback