Long time no see

Oj vad länge sen det var jag uppdaterade !
Dagarna bara susar förbi, tråkigt nog. Vi gör roliga saker men det känns som att vardagen kommer med stormsteg. Den 9 augusti börjar inskolningen, mindre än 3 veckor bort (iiih..) och jag börjar jobba 1 september. Jag skulle gärna vara hemma ett tag till, men någongång måste man tillbaka till "verkligheten". Det skrämmer mig lite hur det kommer att bli, eller mest hur man kommer att hinna med allt ?!
Leka , busa & mysa,storhandla, kompishäng, ridning... Det löser sig nog. William är helt hyper nu. Han går nästan hela tiden, river ner allt och är en liten vild marodör :) När han vaknar kryper han till ytterdörren och sitter där och gnäller tills vi går ut. Det är ju skitlätt att säga till en 1 åring "Det ösregnar och stormar ute, vi går ut om ett tag". Funkar inte. Han kommer nog att stormtrivas på dagis .I hope so :)

Min stora kille ♥


Provkör sin nya eldrivna motorcykel som M köpte åt han :)
Den var rolig och han kunde köra !

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Theres

Shit, jag har sån fet jäkla ångest över dagis. Men det är ju ett nödvändigt ont, något man måste börja med förr eller senare. Inskolningen ser jag då verkligen inte fram emot, förstår inte hur jag ska kunna lämna honom om han gråter..



Ska iaf bli skit skoj nästa fredag (?) eller var det lördag? Är peppad som attan ;)

Postat av: Linda

Jag hade också stor ångest men jag var samtidigt förberedd. Jag kollade förskolor och valde noga, sen visste jag att jag skulle läsa på distans så jag kunde min son en lugn första tre år på dagis. Sen hände ju min olycka så jag har kunnat ge honom mer lyx ändå.

Men man hinner med, tro mig, man lär sig bara att strukturera och prioritera.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback