Underbar vecka

Har haft en helt underbar vecka ! Har grilllat,spelat kubb, haft mkt goda vänner på besök, gått på marknad, varit hos Sof på me&iparty,haft en heldag med Jenny i Piteå, hopptränatoch myst med mina älsk :)
Nu sover William efter att ha badat bastu med M, Ws farbror och kusinen Isak.

Hade tänkt bildbomba er istället för ett inlägg, men glömde min andra bebis, kameran, i Piteå :/ Förhoppningsvis får jag den hem snart. Så om ngn vänlig själ är på väg från Piteå och hit så får ni gärna hojta !

Nu planerar vi vad för renoveringar vi ska göra i sommar. Vi har precis blivit klar med badrummet uppe.
Det blev sååå fint ! Och nu ska vi göra badrummet här nere iaf för det är så fult så att jag mår illa och sen ska vi eventuellt göra om vår uteplats. Den är helt ok, det är ju stenplattor men jag vill ha en altan, en riktigt snygg en. Vet nästa exakt hur jag vill ha den. Vi har varit och spanat idag med bilen på folks altaner :) Men badrummet här nere kommer att sluka a lots of money, och därför så får kanske altanen vänta :/
Jag vill ju som helst göra allt typ nu. Någon som vill sponsra ? ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Hej och tack för din kommentar. Jo, jag köpte mild havrevälling idag så ska se om hon gillar det mer för mild havregröt tycker hon ju är mumma. Julia har aldrig smakat ersättning så vet inte om det hjälper att blanda 50/50. Får testa med havrevällingen i kväll å se !=)

Postat av: Mia

Haha... Det är härligt att höra dina projekt... Då känner jag mig lagomt slö ;) Vad sägs om att jaga efter barn och försöka njuta av solen i sommar istället ;)?

Postat av: Kattens

Förstår att du vill göra allt nuuu. :) Renovering är ju typ det roligaste som finns.. :D



Alfon har aldrig strulat med maten så inte behöver W heller göra det! :) Igår åt Alfon bara inte som vanligt.. Han åt en halv burk men ville helst bara dricka vatten typ.. Han har aldrig matvägrat en dag i sitt liv och jag tror faktiskt inte att "alla" barn gör det någon gång. :) Okej, kanske om det är typ bruna bönor som bjuds ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback