Fridaymorning

Idag ska vi till Emma&Klara och fikafrossa och träffa andra mamis. Ska bli så kul :)
Jag är rätt utvilad. William sov till 07.30 idag !
Det har inte hänt på läääänge :)

Sjövilda William
Han tömmer / sväljer halva badkaret när han badar..


-

I veckan fick jag även veta att en av mina närmsta vänner ska gifta sig . Vilken chock jag fick, men jag är självklart såå glad för deras skull ♥  Så till sommarn får jag vara med på deras dag. ♥   !
Fick även veta att Frida ska åka till riksgränsen och jobba nu, så det blir nog att åka och hälsa på  henne någon helg :)

Nej, nu måste vi göra oss iordning så vi hinner till Aludden, jag är ju lite av e tidsoptimist ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback