Fröken citron

Det gick bra på hopptävlingarna resultatmässigt. Jag & Farucco dubbelnollade (var felfria), men det gick aningens för fort ibland :) Omhoppningen red jag endast på att komma runt felfritt och inte på tid, men vi kom ändå precis utanför placering, på en 6:e plats. Jag är mkt  nöjd med hästen, men är inte lika nöjd med min ridning då jag vet att jag kan bättre. jag var nervös igår och det brukar jag ALDRIG vara så mina tävlingsnerver förstörde nog lite. Nåja, vi får väl se vad som händer framöver :)

Frida tävlade oxå. Det gick jättebra för henne. Synd bara att hon glömde att hoppa det sista hindret och därmed fick 4 fel ..

Jag var astrött då jag kom hem och hade en skitjobbig huvudvärk. Berodde säkert på att jag inte ätit ngt på hela dagen, eller ja mockarutor då till lunch och det var en lååång dag i stallet. Duschade och däckade på en gång. 19.30 ringe kära M och väckte mig , då hade jag sovit nästa 3  timmar. Tanken var att jag skulle på 30-års fest, men var helt slut (och sur som 100 citroner ) så jag skippade det. Snälla söta Frida kom med pizza, godis och sen hyrde vi en film och tog det lugnt . Riktigt skönt ! Vid 23 drog hon sig hem och jag la mig i sängen och tänkte på några saker som gör att jag känner mig överkörd.. men men.. Jag orkar inte slösa ngn mer energi på det. Punkt.

Nu ska jag åka och handla inför min veckomatlista som jag gjort. Duktig va ? Haha bara jag lagar maten oxå ;)
Imorgon börjar mitt nya liv då jag ska äta mer regelbundet, har väl blivit lite si&så med det igen.
Men ni vet

Stressar på morgonen till dagis så att man hinner lämna i lugn och ro
Stressar från dagis till jobbet
stressar arslet av sig på jobbet
stressar till dagis
stressar hem från dagis och ibland stressar man även till affären
stressar med middagen för lill<3 är vrålhungrig och man själv oxå
stressar för att hinna göra saker tillsammans och njuta av den lediga tiden
stressar med alla vardagssysslor
Däckar i sängen
Känner ni igen er ? :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny -Elliots mamma

Jo, jag känner massor igen mig;) Men du, stressa av lite annars pallar du inte. Jag vet att det är svårt men i slutändan är det bara en själv man straffar med stress. Kram

Postat av: sanna

men Ja, jag känner igen mig! :D jag stressar också JÄMT och man är så dum mot sig själv som gör så! men det är svårt, jag vet. allt man vill är ju att vardagen ska gå ihop och att man sak hinna med lite roligt därimellan, som att shoppa, träna osv.



men i nuläget är det bara att glömma för mig, måste hitta på ngn strategi som fungerar bättre än den jag har nu då med andra ord ;)



kram gumman, hoppas det som känns jobbigt snart blir bra igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback