Hej

De senaste nätterna har varit allt annat är roliga. William sover jätte JÄTTE dåligt. Han tjorvar vid läggning, vaknar hela tiden och smågnäller/gråter, så vi har nog varit mer vaken är sovit. Igår så försov vi oss HELA familjen trots 2 väckarklockor ! Förra natten t ex satt vi uppe vid 01.30 i v-rummet. William läste bok och jag framkallade 500 foton. Sen gick vi och la oss i han spjälsäng på han rum.Lite trångt var det, men helt klart värt sömnen ;) Vaknade efter 2 timmar och gick och la mig bredvid M och vi väcktes av W vid 06.30, gav han gröt och vi gick och sov igen vid 08 och sov till 11. Har vabbat idag då han var så förkyld och behövde få vila. Nu börjar jag oxå känna mig förkyld :/

Dagis går däremot bara toppen ! Inga tårar någon mer vid lämningarna och han vill knappt åka hem haha. Han äter jättebra, förutom igår men han var inte helt hundra och sover oftast runt ca 2 timmar på dagis, igår nästan 3 timmar ! Han är en riktigt bokmal, klättar som en galning, vill veta vad ALLT och ALLA heter och är en riktigt glad prick för det mesta :)

 

Nu blir det mat från pastabacken och sen lite fredagshäng :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Theres

Jag vet hur jobbigt det är med jobbiga nätter, man blir psyk i längden! Hoppas att han kryar på sig så ni får sova bättre, kanske det kan vara fler tänder? Tror att det har varit Olles två sista tänder som har spökat nu sist han sov dåligt.. Nu är han tack och lov klart med alla tänder, fan vad jag är less på dom! Nu har han sovit bra i två nätter, men väntar bara på att det ska bli bakslag igen :P



Hoppas att ni kryar på er, ha det trevligt i helg!! :)

Postat av: Mia

Såå jobbigt med nätterna :S Hoppas att det är snabbt övergående...! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback