Kärlek

I söndags var vi och grillade på Mjölkuddsberget. Jag, Mathias & William och Mia & Tilde. SUPERMYSIGT ! :)

Kärlek på Mjölkuddsberget. Det blev mååånga & lååånga pussar :)


Vi har haft utvecklingsamtal på dagis. William är jätteduktig, nyfiken,trygg med vuxna &barn, pratar en hel del, är jättesnäll med de andra barnen m.m Det går toppen ch det känns skönt !
Vi har även fått svar på allergitestet vi gjorde på W om fisk och skaldjur och provet visade att han INTE var allergisk :) ! Så idag har han fått premiär äta fisk i form av fiskpinnar. Han åt 4 fiskpinnar ,en varmkorv och en hel banan till middag , inte illa :)

Nu ska jag mysa med mina älsk och sen blir det hoppträning ! Imorgon är Ws sista dagisdag för veckan för de har planeringsdag/vikarier på fredag så då tog jag ledigt :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia

Vad skönt att han inte är allergisk!! Men ändå skönt att du fått testa o fått det svart på vitt, kändes lite dumt at chansa...



De är så himla söta... Måste få de där bilderna av dig sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback