Stressigt värre

Till och börja med . HELVETE vad fort helgen går man hinner ju ingenting ! En sväng på storheden,lite lördagsmys, halva söndagen gick åt måndagsångest , men en sväng till en kompis hann vi och  att vara ute såklart. Skrämmande fort !

Förra veckan hade jag mjukstart på mitt jobb. Hade back-up av en som gått i pension, så det gick ju bra.
Idag, måndag. Jag har varit nervös för idag, för jag hade ingen back-up eller ja mina kollegor men alla har sjukt mkt att göra på måndagar som är den mest hektiska dagen. Lite halvt ringrostig slängde jag mig in i måndagsringningen som är en heffabunt. En del nya kunder, en del gamla. Förmiddagen gick väl bra, men fick inte tag på några så tänkte att ja, men det är lugnt, jag ringer igen på e.m
Min eftermiddag visade sig att gå åt h-vete. Det var det ena med det andra och massa kunder att ringa upp. Jag är väldigt stresstålig och det händer väldigt sällan att jag stressar som idag. Jag var svettig (!) och fick vääärldens huvudvärk när allt var över. Inte så kul ! Men som tur är så har jag världens mest hjälpsamma kollegor som ställer upp så det löste sig. Men det är stor skillnad att sluta 15 än att sluta 16.30. Jag har en sida med returer m.m som jag måste fixa imorn :/ Hoppas på betydligt bättre dag imorn, men nöjda kunder gör dagen bra :)

Idag har M lämnat William för första gången på dagis och det hade gått bra. William hade varit ganska mkt ledsen idag till och från. Börjat gråta mitt i leken m.m men han grät rätt mkt förra natten i sömnen och han har en tand som håller på att spricka upp så är nästan 100 att det är den som gör ont. Stackarn !

Sötungarna :)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catti

Eller hur. Vart sprang den här helgen och gömde sig?? Och nu är det redan tisdag?? Alltså veckorna går så sjukt fort. :O Aja, bara närmre till April när det börjar nalkas vår. ;)

Postat av: Theres

Jobbigt att ha det så stressigt, men samtidigt är det ju kul att man har att göra. För det finns inget värre än att jobba när det inte finns något att göra. Tiden står ju stilla :P



Ja, tack för tipset om saccosäcken! Var ju helt klart prisvärd! Vi hade tänkt köpa en från Wika möbler när de får in nya, och de kostade 795! Så denna var ju hur mycket billigare som helst! Den enda som fanns kvar var det hål i men de skulle få in fler nu i slutet av veckan :D

Postat av: Theres

Haha, jag lämnade tillbaka skorna. Tyckte att det var roligare att shoppa till Olle så jag beställde en lurvjacka. Mycket roligare än skor till mammsen ;)

Postat av: Catti

Tightsen är från Lindex. Dom har ju så sjuuukt mycket snyggt nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback