kärlek

Senaste dagarna har vi, hela familjen, njutit av sommaren och umgåtts med våra nära & kära. Istället för kalasande så åkte vi till Haparanda. Min pappa och hans fru bjöd oss barn m respektive och barnbarn såklart, på en heldag på bastuflottan i Torneälven. Det blev en hel del badande, ringåkande, bastubad, god mat och väldigt trevligt sällskap och BRA VÄDER :) ! Vi var totalt kring 35 pers, det var jätteroligt att träffa alla och William trivdes oxå som fisken i vattnet, han sov nästan hela trippen :)

Bastuflottan 12 * 4 m (!)


Vi åkte ut en bit..


Syster*2 åker alt. flyger ring..


Min storebror åker vattenskidor utan skidor :)


Barnen fick bada i älven med pappa


Så söta när dom sitter på rad, små knattarna :)


Såhär trött v ar älsklingen när vi åkte hem, trots att han sovit nästan hela dagen :)


Det var en helt underbar dag ! Det är så sällan man träffas allihopa samtidigt och hittar på något, så det var riktigt roligt :) William har en hel drös med kusiner som vill ta hand om han nu och längtar tills han blir större så han kan vara med & leka, men såklart att han måste få ett syskon eller tre ;) att leka med här hemma oxå !

Och ingen trillade i, slog sig eller var missnöjd på något annat sätt, utan alla barnen skötte sig utmärkt och tyckte att det var riktigt roligt !



Min syster med familj kom hit igår & sov över. Vi har varit på stan/storheden hela dagen, men nu sitter dom i bilen påväg hem och vi tar det bara lugnt här hemma. Mathias & William ligger och sover i sovrummet och jag sitter här jag :) 

en liten William-uppdatering

*Han har börjat dreggla, ganska mycket tycker jag, det droppar på golvet och bubblar i munnen :)
* Han har börjat le, PÅ RIKTIGT :) En riktigt solstråle är han ,när han är på det humöret :)
*Han har sovit i sin egen säng i en hel vecka nu, inte alltid hel natt men det är för att jag ids inte lägga tillbaka han på natten, det är så mysigt när han sover mellan oss :)

Han har blivit en riktigt stor kille nu, det går så fort , men är kul när det händer saker !

Har försökt att fånga ett leende men min kamera är inte alltid nog snabb , därav bildkvalitén !

      

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Alltså han är ju bara för söt lill killen :)

Postat av: sanna

åh vad roligt ni verkar ha haft!! :) nästa år är det ju du och jag som ska rocka bakom båten med en sån flytring! ;)



och vilka superfina bilder på goungen! jag blir ju helt lär, och jag och jonas kom på oss själva med att sitta och prata om syskon idag!? :) vadfan, vi som skulle ha 4 år emellan är nu nere på 2-3. ojojoj ;)



vi ses när vi kommer hem gumman! det blir nog inte förrän på fredag som det ser ut nu, och så jobbar jag ju helgen, men måndag, funkar det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback