I feel sick !

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kattens

Jag såg det där. Anders visade mig och jag trodde det var ett skämt. Men helt seriöst, det är sjukt. HELT jävla sjukt...

Postat av: sanna

haha, alltså wtf?! vad finns det för kulinariska människor egenligen? skulle ju kunna dra till sig liiiiiite blickar i sverige ja ;)



vad kul med renoveringar, fast ajg tyckler ju eran altan är grymmast redan nu! så himla fin!! :)



och ja, eller hur, minst ett barn till! så känns det iaf nu, får ju se vad man säger efter grav/förlossningen, om man är lika entusiastisk då, första gången var det ju ändå rätt chill, man visste ingenting, man hade ingen aning om HUR ont det skulle göra osv. svinbra egentligen. den här gången är vi ju rökta på det planet. shit :)

Postat av: Theres

Febern har iaf gått ner lite idag, men han är inte helt hundra ännu.. Jaja, vi får komma och hälsa på nästa vecka istället.. Hoppas att W också blir bättre snart!



Och snygg altan förresten! Vi hittade ett hus i g-stad som vi så gärna hade köpt. Om M får fast till hösten så ska vi köpa huuuus :)

Postat av: Theres

Jag googlade på din kamera, vet inte om det är en äldre modell för den finns typ inte att beställa hos någon. Hittade en sida som hade den men då var det ruskigt dyr (för oss som inte ska ha någon värsting), så du gjorde verkligen ett kap! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback