Allt eller inget

Det slår aldrig fel.Jag blir besatt när jag får för mig att börja med ngnting.
Nu är det Zumban. Jag fick min skivor i veckan, ÄNTLIGEN !
Jag har tränat arslet av mig. Timme efter timme. När mina kläder varit blöta av svett, har jag bytt om och fortsatt.
Det är beroendeframkallande + att jag blir lite knäpp jag jag börjar med ngnting. Det är allt eller inget.
För 2 år sen började jag springa. Jag sprang långa sträckor varje dag. Jag kunde inte sova om jag inte sprungit min runda. Sen sa ngn åt mig att det funkar inte, du måste ta en vilodag. Vad händer ? Vilan blev 2 år haha :D

Har bestämt (tror jag ;)) iaf nu att ska träna som f*n för att få koregrafin att sitta och sen blir det inte varje dag, då jag rider oxå, utan lite lagom träning ! Måste nog skriva ett schema så jag får ordning på det.

Idag bestämde jag mig att inte träna. Trodde jag ;) men jag ska bara träna en liten stund ;) 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennan

Haha. Jag är också lite så. Men träna nu inte så du blir utbränd hjärtat :)



Ska komma och träna med dig snart!

Postat av: Catti

Ja, zumba'n var verkligen inte som något annat jag tränar i vanliga fall.. Var kanske inte riktigt min grej.. Jag är ju mer styrke-människa eller vad man ska säga haha. :D Men ska ge det några chanser till när dom börjar ha det på heltid i januari. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback