25 ti 26

den 20 april 1983 föddes en tjej vid namnet jonna, som idag blir 26 år GAMMAL !!
nä men nu räcker det haha, vilken skillnad det kan vara på 25 år & 26 år, känner mig betydligt äldre idag nyss var det närmare 20 än 30 och idag är det tvärtom:) fast det är väl inge fel i det heller, men det går så fort, jag hinner inte med :)
skitsamma , det är bara att leva med det :)

fan vad jag har svamlat inatt alltså.
väckte m på natten (ingen aning vad kl var, men typ 4 tror jag för det var typ halvljust) och sa
"kliv upp nu så du hinner , magnus kommert & hämtar dig när som helst"
m vaknade till " jo,jo.."
sen somnade vi om, sen vaknar jag igen 05,25 och säger till m "du, har jag drömt eller har jag bett dig kliva upp för ett tag sen" nej, jag hade inte drömt, så han undrar ju då om han försovit sig..
och det hade han ju inte, magnus kommer som vanligt och hämtar han 07,00 , så det är jag som yrat i sömnen :) haha..fan va sur han hade blivit om han stressat järnet och märkt sen vid 04 att magnus kommer först om 3 timmar och jag väckt han mitt i natten helt i onödan :)

idag har jag jobbat som vanligt, kom hem & såg gossip-repris åt en halv tårta till "mellis", åkte till storheden en sväng och köpte en gurka (det godaste för tillfället) + pizza till middag, och nu är jag på väg in i duschen :) m har varit i arjeplog & jobbat hela dagen och ligger nu i soffan & slappar , där även jag kommer att lägga mig på ett tag *skönt*:)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susanna

herregud... förlåt gumman ,jag missade helt att de var din dag igår!! här kommer en försenad grattis kram!!!

Postat av: Maria

Oj såg nu att du fyllde år igår :) grattis på dig. Guu vad alla fyller år i april , måste vara en bra månad :P



Ja jag förstår de där med magen men tro mig den KAN växa mera haha. Jag lovar. Nu är mitt sf mått 40 ...whaaat ?!:)Och än vill den lilla inte ut. Typiskt.

Postat av: Emma

Hej. Jag är så seg på att läsa kommentarer tillbaka i tiden :) Ja, det ska bli helt otroligt.. när det väl är dags. För gud ska veta att den här väntan är inte att leka med :) Hur länge är det kvar för dig nu ? Visst var du beräknad i juni ?

Postat av: Emma

Och Grattis i efterskott förresten !

Postat av: Maria

Har börjat få någon på sidan om ryggen i the love handles .. haha. Inget som är sådär synligt. Jag har inget på magen peppar peppar. Jag har dock läst om de där med att smörja , de är en myt vad jag har hört . Man får ändå om man nu ändå får .. :S ... tyvär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback