v 31

v  31 :)

lill skrutten början nog få det lite trångt i magen, det är inte så mkt sparkar nå mer utan mer tryck och knuff, ser ut som att jag har en orm i magen , ganska roligt :) hon trivs väldigt bra högst upp nu, känns på andningen och halsbrännan :/
m säger åt mig att "sluta sucka, det låter som att du är svinless" nej älsk, jag sippar efter luft  haha ;)
åh, vad jag längtar tills jag blir ledig från jobbet, för jag är helt slut och är så okonc hela tiden, måste trippelkolla alla ordrar så kunderna får rätt grejer m.m. mina tankar är helt någon annanstans :)
Jag & M hade varit förlovade 5 år i lördags, tror ni att ngn av oss kom ihåg det ? :)
nej, men tur att vi är likadana  hahahaha :) kan bero på att jag inte har ringen på mig nu då mina fingrar är som prinskorvar :)

imorn är det dax för första FUB:n , jag hoppas att det är bra, men är lite skeptisk, vi får se , ska ge det en chans iaf :)
Jag & älsk ska gå tillsammans, sen får vi se om han jobbar hemma ifall han kan följa med på dom andra träffarna och ifall jag går.

Annars i veckan har jag träffat Sanna, vi tog en promenad runt sjön, det var skönt, men fan va slut jag var alltså.
Sannas lillis får komma nu tycker jag, så dom är hemma lagomt till efter påsk :)
Idag har jag & älsk påskhandlat till stugan, då närmaste affären är 3 mil bort så måste man planera.
Tänkte baka lite fika imorn, tvätta, packa m.m.

Har sett framemot påsken som fan, sista skoterturen för den här vintern m.m. men det gick ju åt helvete, för våra skoter är  kvaddad :(
M´s släktingar hade provat den och körde in i en bil,  vi har inte sett skotern men tydligen är det helt jävla sned och skidan pekar åt skogen, någonting var av och delar hade lossnat,men den går nog att köra iaf liite försiktigt..
Visst, det är bara en pryl (jävligt dyr en...) och det var ju skönt att de inte skadade sig och vi har självklart helförsäkring och de bet alar självklart självrisken, men va faaaan..hela påsken är förstörd ju om den inte funkar :/ 
då får jag åka skrot-ockelbo som går 30km/H hela påsken, men håller tummarna att våran går att fixa lite provisoriskt iaf :)

Nåja, nu blir det en sväng i duschen och abslout repair:a håret m inpackning och bastu, brukar vara en super-duper kombination :)
sen får vi se om jag hinner med ett inlägg före/under påsken, har ingen dator, men om vi inte hörs så

GLAD PÅSK TILL ER ALLA !!

Se hela bilden

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Aaa , men de är ju inte så länge kvar . Nog för att jag tycker de känns länge för mig!!! Men de är väl så de ska vara.

Du är INTE ensam om de där med prinskorvsfingrarna ... usch. Känns som att jag inte kan göra nå med händerna .



Trist att skotern är kvaddad , de ska alltid vara nå :S . Ah de kanske är meningen att ni bara ska vara .

Jag är ju så nojjig så jag var tvungen att fråga BM även fast jag vet att de blir mindre plats , varför den inte rör sig lika mkt haha . Hon tittade på mig och svarade de jag redan visste . Men ändå . :)

Postat av: sanna

nej, jag menade inte dig sweetie, det är en helt annan sak med er andra som också är gravida, man blir ju så involverad i er allihopa och DET är bara kul :) du får ringa och sms:a hur mycket du vill ;)



hoppas ni får det mysigt i stugan nu! jag ska sitta här och typ göra utfallssteg eller nåt för att han ska fatta att det är dags :)



glad påsk, så ses vi igen när ni kommer hem!

Postat av: sanna

jo, det lovar jag :) fast ungen är säkert kvar därinne när ni kommer hem igen :(

Postat av: Maria

Naaaw , vad gott .

Jo när man sett framemot att göra nå så blir de rätt surt när de inte går.

Nu får vi hålla tummarna att S och J får sin lilleman innan helgen är slut iaf :)



Själv får jag glatt vänta minst en vecka till :)

Nu ska vi fara och handla godis och lyxcola så vi klarar oss hela helgen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback