social

Idag är jag lite piggare igen, skönt, känns som att jag har inte riktigt hunnit eller haft ro att vila ut på senaste tiden och alla dessa klämdagar då man jobbar är man ju helt slut ! Men har ändå försökt få med den sociala biten oxå ;)

På tisdag ringde min kära granne Anna och frågade om jag sku m & sjunga singstar hos Sofia så jag fräschade till mig lite och for iväg. Det blev en  väldigt trevlig kväll m tjejerna från juntan , förutom en liiten detalj att jag är skitkass på att sjunga och vi sjöng singstar, jag kan ju säga att jag kommer aldrig att bli en singstar, hahaha =)

Idag var jag på massage, en otrevlig upplevelse! Ja, faktiskt...jag älskar massage i vanliga fall, men nu 2 senaste gångerna..nja, jag sku kunna hoppa över, det känns mer som att hon bara stryker på mig och det är inge behagligt, men hon är säkert försiktig nu när jag är gravid, men mina axlar är ju inte det !!

Efteråt var jag & Sara och lille söta Leo (4 mån) på Po.P Rea och även på Lindex gud, vad det kommer att bli dyrt det här med att skaffa barn det finns ju så sjukt söta saker och de finns sååååå mkt fina kläder, jag vill ha allt & lite till !

Polarn o. Pyret


Lindex


Och imorn är det ul och då får vi kanske veta om det blir en liten kille lr tjej, det spelar iofs ingen roll, men M vill så gärna veta så att det känns mer verkligt för  han, jag hade faktiskt kunnat hålla mig, men det är klart, man är ju nyfiken :) ÅÅÅÅh VA JAG LÄNGTAR TILLS IMORN, jag kommer att gråta floder =) Hoppas att du har det bra vår skrutt i magen =)



Nu ska jag duscha, se tv och och lägga mig tidigt så att det är snart fredag, som barn dan före julafton ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susanna

Lycka till!!!!!!!!

Postat av: sanna

hur gick ul:et???!!! :):) svinnyfiken! haha, håller med om det där med hårfärlängningarna, hade det för ett tag sedan, fan vad det är snyggt! och man känner sig VERKLIGEN flint när man tar bort dom. måste nog fixa när jag får lön, känner mig så miserabelt ful just nu :) tack för tipset om inpackningarna förresten, jag köpte den repair :) och vilka fina kläder, har dom rea på p.o.p! typiskt att man är så rik just nu då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback