How you doing?

Åh, jag är helt färdig. Efter ett dressyr/premiärpass på Sam ute på plan i tisdags och efter ett galet hopp-pass på Farucco igår (som inte blivit hoppad på lääänge) är jag helt slut i kroppen och knoppen ! Vi hoppade dessutom "titt"hinder igår, och Farucco har nog inte sett många av dom, så det gick inte så "lätt" som vanligt, men han hoppade bra, men var EXTREMT taggad. Tränaren sa att han inte hoppat på läänge och att han hade varit jättepigg på markarbetet, så vi båda tyckte att det var lämplig att hoppa honom igår om jag ska kunna kontrollera han ngt i helgen på hoppkursen.

Idag har jag haft fikabesök här hemma på förmiddagen och på eftermiddagen var vi på ett trippel 1årskalas. Vi firade stortjejerna Klara, Tilde & Emmy. Gott fika och trevligt sällskap !
Nu när jag kom hem tog jag tag i att fixa till loppisen. Har plockat och donat och guuuud vad jag har grejer, men det värsta är nog att en hel del är fortfarande inplastade och oanvända :) Hittade en IKEApåse med diverse grejer i som jag inte packat upp och det var LÄNGE sen jag var på Ikea. Snacka om att man köper nödvändiga saker när man aldrig saknar dom ;) Har ett litet problem med kläderna bara. För det lär bli kaos om jag viker dom på bordet så min plan är att ha alla kläderna i en kartong och sätta typ en lapp 10-20kr/st, tror ni att det funkar eller har ni bättre förslag? :) 

Nu ska jag pausa och fortsätta imorgon med plockandet och packandet.

Kom & fynda på lördag !

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: katariina

hahah:) hur kan man glömma bort en hel ikea påse med grejer!det måstehar varit heltr onödiga saker :)

det är bättre och sätta grejerna i lådor så får alla "gräva" har du dom på bordet så blir det bara stökigt..lycka till imorgon

Postat av: Jennan

Jag hade gärna varit där och rotat bland dina fina saker. Hoppas du tjänar storkovan, var inte för billig nu! Puss :D

Postat av: Linda

Jag hörde att ni haft titt-hinder. Er tränare skvallrade då jag var dit och surrade lite med henne. Vad avis jag blir...hoppade ni ute??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback