Påsk 2010

Nu är vi hemma igen. SKönt ! Vi har haft det jättebra i Lappträsk, förutom att det är asdålig täckning där vad som gäller mobilen oc mobilt bredband och man är ju inte lite berode haha :) Men en välbehövlig rehad, eller ja..välbehövlig vet jag inte men vi har iaf sugit i oss en massa friskluft och haft det mysigt hela familjen ! Vi har även haft möjligheten att faktist ha barnvakt på kvällarna efter W har somnat, då Ws farmor & farfar varit hemma på kvällarna och det har vi nyttjat med att umgås med våra fina vänner, bada bastu m.m. och farmor & farfar tyckte att det bara var roligt att vara barnvakt då det inte heller träffar W så ofta, perfa :)

Påsken i bilder

Våran älskade älskling som numera kan säga MAMMA (istället för mamamama som tidigare) jättetydligt och förstår att ja, jag är mamma haha :)
Säger även PAPPA, men inte lika ofta :)


Fredag spenderade vi utomhus på prommis i vagnen och på kvällen bytte vi om till finkläder och åt påskmiddag med Ms släktingar & familj :)


Efter att barnen gått och lagt sig hade vi lite vuxentid med våra vänner.
Badade rökbastu och spelade spel. Mycket trevligt !



Lördagen spenderade vi utomhus. Åkte ut med skotrarna till Koberget där vi grillade och åkte madrass, bob m.m. 
Skitroligt ! Jag älskar ju sånt haha ! Även Williams premiärtur i skoterpulkan, mkt uppskattat :)



På lördagkväll var jag ute med tjejerna. Skitrolig kväll med karaoke på förfesten och sen utgång på sportbaren :)
No pix ;)

Söndag mådde jag helt okej. Vi åkte och hälsade på lite folk och avslutade våran 6-års förlovningsdag (shit vad tiden gåååår) med bastu hos Ms föräldrar , mer romatisk än så blev det inte :) 
Det är käääärlek det här ♥  Puss på dig världens bästa älskling och tack för att du finns ♥   


Idag, måndag fick W stanna hos farmor och farfar och jag & M + 2 kompisar åkte iväg på en skotertur som blev inte så kort. från 10-15 var vi ute och kanske grillade 1 timme av dom 5 timmarna . Kul var det, förutom att det var asmycket vatten på alla sjöar , LÄSKIGT !
Murhajärvi = Mordsjö
...kul , där körde vi över :)


--

Sammanfattningsvis har vi haft en helt underbar påsk förutom jävla pissväder !!
Men det var skönt att komma hem idag och slippa bo i en resväska :)

Jag har även kommit in i ngnslags hemsk kris, haha. Nej låter kanske värre än det är men jag krisar om det mesta nu, så nu är det p a u s ! Kanske en tidig 30-årskris vad vet jag :)


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Theres

Haha, Olle var mest skeptisk till skoterpulkan. Satt tyst i famnen med rynkad panna. :P

Ska vi ses nåt till veckan? Vi vill gärna hitta på något! :)

Postat av: sanna

ja, jag tror det! jag är ledig på torsdag men måste fixa lite grejer först, men jag tror vi kan hänga en sväng! :) det vore kuuul!

Postat av: Emma Aludden

Givet att vi ska. Är det någon fler så kör vi allihopa. Kul. Krya på er nu. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback