Torsdag

Ja så jävla typiskt !
hade planerat in en mysig valborg med grillning och en prommis till majbrasan med vänner och lite fika idag med mamis+kiddos, men allt gick åt h-vete. Igår kände jag mig hängig och sov i princip igenom halva dagen och la mig kl 20-21 för natten. Det är inte likt mig ! Mådde skummo hela dagen, åt 2 rostade mackor och en halv gurka, hade förkylnings-ont-i-kroppen, frös m.m Och idag har inte min mage varit riktigt i form, jag tror på en matförgiftning ! För iförrgår när jag åt skinkmackor på kvällen fick jag jättemkt magknip + att idag hörde jag en annan som blivit matförgiftad av skinka för 2 veckor sen, så köp inte mildrökta skinkan från charken på kvantum, jag tror att den är boven ! Annars är det här världens skummaste magsjuka för att inte gå in mer på detaljer..

Nåja, här hemma är det full rulle med W. Han har ställt sig upp mot saker med bra kant redan tidigare, men iförrgår så ställde han sig upp mot en tv-bänk och nu ställer han sig mot allting , lilla hjärtat. Han har blivit duktig på att gå med lära-gå-vagnen och ratar gåstol, sparkbilen är MKT roligare att köra :) Andra tanden nere är på väg upp och en tand uppe, så lite gråt på nätterna är det och idag hade han lite feber oxå. Men i övrigt är han inne i en superbra period nu, Han skrattar mkt och har väldigt nära till skratt , surrar och verkar vara allmänt nöjd med allting. Min lilla gladskit ! :)
Man ser oxå väldigt tydligt att han vet när han gör ngting som han inte får, när han leker elektriker till exempel.
Jag brukar säga nej, det struntar han oftast i ;) men när jag ställer mig upp så vet han att jag lyfter honom därifrån, då skriker han argt innan jag ens hunnit lyfta han haha :)

Nöjdast :)




No hands :/


han dregglar ju även en aning as u can see :)

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

jag tycker jättesynd om dig gumman, det vet du! :( jag hoppas skummis sjukan försvinner nuuu!

Postat av: Emma Aludden

Han är så duktig W! Tänk vad snabbt det går när dom väl kommer på hur man gör med saker och ting. Krya på dig nu och hoppas ni får en bra valborg!!!

Postat av: Linda

Åh vad stor han är.

Jag minns tillbaka till då Anton var en liten knodd.

Grannen har fått magsjuka och de handlar alltid på kvantum.

Postat av: Jonas

hoppas ni får en mysig valborg för oss blir de en mys middag och lite film. hälsa matias. / jonas & Charlie

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Men shit vad han har blivit stor! Huvva, vad ni har haft otur med sjukdomar på sista tiden:( Krya på dig! Hoppas ni får en bra Valborg iaf:)! Kram

Postat av: Mia

Ska undvika skinkan! Vill inte må sådär :S Men hoppas du fortfarande mår bra...!



Så stor han blivit snabbt nu william..! Kommer bli en rolig sommar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback