Bumbo säljes !

Nu behöver vi inte bumbon något mer när William sitter snart själv :)



Bumbo Baby Sitter är den enda babysittern i världen som erbjuder små barn ett sittande perspektiv. Prisbelönad och världspatenterad, älskad av både barn och vuxna!

Bumbo rekommenderas av svenska barnläkare. Bumbo är skålformad och helt anpassad till de små kropparna vilket gör att ryggen avlastas. Den kan användas från 3 månader, eller så snart din baby kan stödja sitt huvud själv.Är även att rekommender för barn med platta bakhuvuden och sneda skallar då barnet sitter upp självt och inget tryck på huvudet.Bumbo är utformad så att barnets kroppsvikt varsamt håller barnet på plats.
Den är gjord av giftfri polyuretanplast som är ett mjukt skumplastmaterial som är tåligt och lätt att
torka av.

Säljes i orginalkartong.
Är välanvänd men inga skavanker !!
350 kr ord. 499,-

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Wifie

Ja, men jag måste säga att han är otrolig. Han har aldrig ramlat illa någonsin. Han har alltid haft en superbalans typ. Aldrig varit sådär jättevinglig eller så. Han började ju bara gå på en gång typ t.ex. Så förhoppningsvis fortsätter han i samma anda nu när han börjat ta sig till högre höjder. :) Lilla akrobaten.



Jag vet! E berättade för mig innan att dom faktiskt var sköna att gå i och det stämde. Jag är van vid en heeelt annan känsla vid höga klackar haha. :D Typ skavsår och ömma fötter en vecka efteråt. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback