Sömnbrist

Gick och la mig 02.30 igår. Varför ? Ja, säg det. Gjorde då absolut ingenting vettigt.
William vaknade ungeför varje kvart och var ledsen så vi sov inte heller.

Idag har vi tagit det chill. Riktigt chill .
Min lugg står fortfarande rakt upp och jag är sjukt sliten.
William stackarn, hostar & snorar en del men är rätt pigg ändå.

Han har blivit väldigt medveten om när jag eller m går iväg och då kommer det tårar.
När han leker så kastar han leksakerna på golvet och skriker tills han får dom.
han vill bara sitta i famnen och helst sova i famnen. Han sov säkert 1,5 timme i famnen idag och det var mysigt !
Han var som en lite bebis igen :)
Han är förmodligen lika slut som vi efter förra natten + att han är förkyld.
Hoppas att denna natt blir bättre :)

Jag öppnade den berömda boken idag och yes, han är inne i ett språng nu.

det är inte lätt när den händer så mycket i den lilla kroppen och knoppen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Trevlig fortsättning!!



Det är mysigt när de vill komma nära och kramar.

Men det är även viktigt att de grejar själv.

Det vinner man på den dagen man ska skola in på dagis. Samtiigt som tryggheten hos päronen är viktig.

Postat av: Wifie

Haha boken är bäst!



Jo jag vet, dom har gjort om mycket! :) Och det är jättefint nu. Haha okej! Ja, det vet han. Anders och Tony kör ju tillsammans och dom jobbar ju med H mycket. :) Världen är liten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback