Days

Hej&hå

Nu är vi hemma från Haparanda. Åkte dit i torsdags och kom hem idag. Egentligen var min plan att jag & W skulle åka till min pappa i Kalajoki,Finland men 400 km kändes lite overkill att åka själv med W i baksätet, så vi nöjde oss med Happis. Har haft helmysiga daga med promenader, umgåtts med familj och massa vänner. På lördag var jag, William, Mathias och shoppade loss på IKEA med Sanna,Jonas & Charlite. En mycket trevlig heldag och shit vad vi shoppade !
Köpte bland annat en ny superduperbra bäddmadrass (tydligen, återstå att se), sängkläder, hatthylla,skohylla,sängkläder,leksaker...ja en jäkla massa prylar :)

På kvällen åkte M&W till Ms föräldrar och jag stannade i stan. Blev först festsugen, men det avtog snabbt, var sååå slut. Så köpte lite karra , åkte till mammas lägga, hon var inte hemma, så var helt ensam. Såg på tv, åt godis och sooooooov. Så skönt ! Förutom att jag vaknade typ 03 på natten och hade världens huvudvärk och hittade inte en endaste huvudvärkstablett. Lite frustrerande då det bultade i huvudet, trodde allvarligt att det skulle sprängas. Stackars dom som ha riktig migrän ! Efter flera gals med vatten släppte det så jag kunde sova och på morgonen kom mami med tabletter :) Dagen idag, före jag åkte hem shoppade jag lite till på "På gränsen". Åh så roligt det är att shoppa ! I love it !

IKEA
IKEA STOCKHOLM Skål  Diameter: 42 cm Höjd: 9.5 cm   TJUSIG Hatthylla vit Bredd: 79 cm Djup: 32 cm Höjd: 25 cm
TJUSIG Skohylla vit Bredd: 79 cm Djup: 32 cm Höjd: 37 cm   JORUN FRÖ Påslakan 1 örngott gul, svart Påslakanlängd: 200 cm Påslakanbredd: 150 cm Örngottslängd: 50 cm Örngottsbredd: 60 cm  m.m. :)

Skopunkten . Äntligen hittade jag ett par sandaler med "stängd" tå åt W !

 

Hittade även en klänning till min kompis sommarbröllop i sommar (+lite annat :))




Ja och sen blev det en hel drös till med kläder och grejer :)

Imorgon kommer FL-mammorna . Vi ska ha ett gemensamt 1-års kalas för våra små !

Sen ska jag på utbildningintervju till utbildningen "Butikschef/Ledare inom shoppingturism".Iih, nervöst :)

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kattens

Åh vad fin klänning! Gina är så bra, där hittar man alltid något fint! :)

Postat av: Kattens

Nä, ni har ju en bit till W's mor- & farföräldrar. :) Våra bor ju i samma by som sagt haha, och bara två mil bort. ;)



Jag är ju värsta controlfreak så det är därför vi aldrig tagit hjälp av någon barnvakt. Det är tur att jag ska vara full på midsommar så jag inte behöver tänka så mycket på hur farmor klarar allt haha! :D

Postat av: Jennan

Tog ni den bäddmadrassen för 2800? Vi snålade och tog snäppet billigare, men den var också skön :)

Postat av: Theres

Fina grejer du shoppat! Och sandaler med stängd tå känns nödvändigt till småkillarna när de härjar runt i sommar!



Lycka till på intrevjun, känns som att det är något som passar dig :)

Postat av: Linda

Vilken fullspäckad helg. Jag kämpar mest varje dag med att övertala Daniel om att åka till Happis. Går inte så bra just nu :(. Helt härligt att bara vara själv och inte hemma så att man hittar en massa måsten utan bara kan käka godis i lugn och ro :).

Postat av: sanna

heja heja! lika bra att shoppa gärnet när man väl är igång! :) svinkul var det, dock inte lika kul när man såg hur mycket man faktiskt bränt, dagen efter. ångeeeeeeeeeest! jaja, det blev iaf hur fint somhelst. nu måste jag bara ha en skön bäddmadrass så är det completed sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback