killbaciller

Jag har åkt på riktiga kill-förkylnings-baciller ;) Iförrgår fick jag så ont i halsen så att jag ville gråta varje gång jag skulle svälja. Frossa,huvudvärk eller värk i varje kroppsdel. FY FAN ! Överlevde natten på en hel massa Alvedon och dubbla täcken. Åkte på jobbet, trodde allvarligt att jag skulle dö haha. På dagen gick det helt bra ändå, förutom att jag hade noll energi, men igårkväll fick jag igen det :( Stackars killar om de känner såhär varje gång de är förkylda ;)
Så idag är vi hemma. Mest för att william har fått hosta och har hostat som en tok inatt. Vi har ätit frukost,lekt och myst massor i soffan och edat i kaminen , bara myst på. Har precis lagt w på lunchvilan, hoppas att han kan sova trots hostan, ska slänga mig i soffan och vila en stund jag oxå..

Fick även ett samtal idag från Barnomsorgen att William har fått plats på Rutviks förskola nu efter jul. Jag hade hoppats på hösten 2011 , men hon sa att även om vi väljer att börja på hösten så är vi garanterad en plats då William står först i kön och det finns ingen syskonförtur någon mer. Den platsen kommer jag att begära skriftligt ifall vi väljer hösten så att det inte blir något strul sen. Så ska fundera men det lutar mot hösten, då det har börjat gå så bra på Munkeberg så vill gärna ha kvar han en termin till.

Beslutsångest.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catti

Åh men vad bra att ni änd fått plats i rutvik! Förstår att det blir lite komplicerat bara för han har ju i princip nyss börjat dagis och då vill man ju helst inte byta direkt! Men det blir ju jättebra om du kan få det skriftligt så att han verkligen får plats hösten istället! :)



Jag hörde mig för på dagis nu och VKS har inte börjat på A's avdelning och hon hade inte ens hört att det börjat på någon av de andra avdelningarna så jag kände mig lite lugnare nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback