days,weeks

Om jag tyckte att dagarna och veckorna gick fort tidigare så vet jag inte vad jag ska säga nu. Det går typ ultra-rapido !

Mathias & William har varit tors-söndag i Lappträsk hos Ms föräldrar och jag har varit hemma/jobbat. Jag har hunnit med en AW, middag med mina älskade vänner på Allstar,filmkväll m Frida,klippa&färga håret,solat,varit och sett på hopptävling,bakat m.m. Det var riktigt skönt att bara slappna av i helgen eller ja, jag var ju inte hemma så mkt men behövde inter passa några ät/sovtider och kunde bara tänka på mig själv. Tiden gick nog så fort för enda jag gjort hemma är typ sovit haha annars har jag varit i farten.

Just det. Jag och några andra av er mamis har ju bokat biljetter till Idol den 12 november , ska bli superkul ! Ska vi dra en middag/AW före ?? Någon fler som vill haka på ?

Bebis-William <3



Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Theres

Klart vi måste köra något innan, jag är på vad som helst! ;)

Postat av: Jennan

Åh vad skoj, vad kostar biljetterna dit? Hade gärna följt om jag inte ammade :)

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Klart vi ska ses innan;)!

Postat av: Theres

Måste också testa med den kanalen, nu är man måttligt less på tecknat! ;)

Jenny sa att vi kunde boka deras lokal som de har i föreningen, samma som Elliots kalas var i. Så kan man ju ta hämtmat och dricka lite vin innan man åker dit bort! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback