Höst

Igår var vi ut med tjejerna på Olivers. Det var riktigt kul, fast jag först ville stanna hemma och typ dö i soffan haha. Var i rätt bra form när vi gick ut så inne på krogen drack jag BARA vatten . Jag är så förvånad själv att jag var så förståndig haha var hemma vid 2 tiden (!) och det var riktigt skönt att må bra och känna att man kommer att må bra även dagen efter . Är det åldern eller bara för att man är helt slut efter en arbetsvecka jag blivit såhär förståndig ? :)

Annars
är det fullt ös som vanlig med jobb,dagis,ridning,handling m.m. Nu efter 3 veckor jobbande tycker jag faktiskt att jag hinner rätt mkt när jag jobbar som jag gör, men veckorna går ju fort ! För William fortsätter det att bubbla ut en massa ord . På dagis sa dom att han surrar såå mkt att om ett halvår få det ta tillbaka växeln haha ;) Roligast är ändå när han säger öga, han låter som en riktigt 08 "öööööögaa". Och öga säger han på finska oxå ! Duktiga älskling ! På morgnarna springer han in till köket och skriker "täta täta täta tätaaa" (äta) och sen håller han på precis som att han ska fråga ngt "mamma mamma mamma" *1000 och när jag frågar vad det är, tittar han på mig och börjar ropa på ngt annat :) Det är verkligen en härlig tid nu !

Har hittat sin favvo-kanal : Animal planet. han sitter still iaf 10 min :)


I grannens vinbärsbuske. Bland de godaste han vet !


 

"Lite" IDOL-fika :) Goda prover från jobbet ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Theres

Jag är riktigt sugen på en partykväll, det måste vi fixa SNART! ;)

Postat av: sanna

jo, jag gjorde ju det, en beggad, men den är så himla blekt :S jag hade velat ha en ny snygg svart jacka. måste kolla på fjällräven-outlet i happis när vi ändå ska till ikea ;)



visst följer ni med?

Postat av: PiaSandberg - MejasMamma

Nej, vi har inte kört stenhårt, haha. Jag har aldrig "lärt" henne eller vad man ska säga, har visat var man ska kissa och bajsa ett par ggr och sen väntade jag på att hon skulle visa intresse själv. Ingen idé att tvinga dom, då blir det bara pannkaka :) Nu går hon själv hela tiden och man behöver aldrig påminna henne. Är det folk här kan det vara lite klurigare att hinna i tid, så då brukar jag påminna henne då och då! :)

Postat av: katariina

vilken snygg overall W har:) vad är det för strl;)

Postat av: Mia

Vilka härliga bilder... Men den sista tittade jag inte så noga på ;)

Postat av: Linda

Sweet! Jag var själv sugen på after work i helgen, men det blev att va hemma i soffan. Kanske lika bra.



Livet har en förmåga att bara rulla på i rasande tempo. Ibland längtar jag tillbaka till då när jag också kunde hålla sånt tempo. Eller ofta...



Jag tror att åldern tillsammans med föräldrarollen fick dig att tänka efter en och tre gånger när du drack vatten.

Postat av: Theres

Jag lämnar alltid Olle vid 9,30 så då får han ju äta frukost hemma, iofs äter han inte nästan nåt hemma heller så då spelar det ju ingen roll vart han äter.. :P Ja, undrar när man ska få en "vanlig" vecka där allt flyter på.. Just nu känns det ganska långt borta. Nä, nu ska jag sluta klaga ;)



Om ni har lite att göra i helgen så ses vi gärna då Mikis åker och jagar.. Och vi måste boka in en partykväll, snart! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback