Christmasparty

Igår var på stan en sväng m Frida & theres och shoppade lite kläder m.m till kvällens julfest m jobbet.
En mycket trevlig dag & kväll med arbetskollegor och vänner . Vi åt julbord på Kulturens hus , drack någon drink på Cleo och drog sen vidare till Olivers där vi dansade häcken av oss, skitroligt ! Väl hemma vid 04 tog jag en varm dusch och åt varma mackor och idag har jag legat i sängen till 12-tiden :)

Mathias & William åkte till L.träsk i fredags och kommer hem senare idag. Längtar ! Men det har varit riktigt skönt att bara få vara själv en helg då M har jobbat dagar,kvällar,helger den senaste tiden, så jag behövde det här.

Nu ska jag plocka ihop lite här hemma och tända det andra adventslljuset !
Ha en mysig kväll :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Theres

Å det lät som att ni hade det riktigt skoj igår! Hade ju varit skoj att haka på, men jag var riktigt trött så det var nog tur att jag stannade hemma. Vi har varit och shoppat julklappar på stan idag, hade nog aldrig orkat det annars ;)

Men jag och Jenny tänkte att vi måste ta en aw, snart innan jul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback