Ett nytt år

Blir inte mkt bloggande nu haha, men jag verkar inte vara ensam om det haha.

Julen gick galant ! På julafton var vi hos min syster & hennes tre barn i Haparanda. Julen är verkligen barnens dag och det var därför vi firade med dem, för att få vara med familjen såklart och att det är sååå mkt roligare när huset är fullt i barn. De gör verkligen julen. Och William hade så skoj med sina kusiner :)
Juldagen hade vi julafton 2 hos Ms föräldrar. Det gick rätt lugnt till, mat & klappar :) På kvällen blev det utgång för mig med mina älskade vänner. träffade på en massa folk. En skitrolig kväll :)!

Jag har har varit hemma sen onsdag. M & W är kvar i Lappträsk för jag hade hoppkurs. Igår gjorde jag en ordentlig avflygning, landade med ryggen för mitt på bommen och vek mig dubbel. Alla som var där tyckte att det såg ut som att ryggen gick av, men som tur var hade jag skyddsväst och kände ingeting i ryggen. Enda jag skadade var mitt finger, tror att jag fastnade i tygeln eller ngt. Hoppade upp igen och hoppade banan, men mitt finger var inte helt ok. Efter en massa tjat från olika håll åkte jag in på jouren . Läkaren kollade även ryggen och den var ok. Mitt blå-lila finger som inte gick att böja, + att det pulserade som tusan trodde på en fraktur eller senskada. Röntgades på SuS , men det var ingen skelettskada iaf, skönt !

Jag blev less och skiter i min inplanerade 3-rättersmiddag idag. Det blev smörgåstårta istället, men det blir nog bra det med :)

Gott nytt år på er mina vänner !!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catti

Jo jag vet hihi. :) Kommer ihåg att hon var din granne! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback