Zumbapremiär !!

Nu har jag startat en till blogg, en zumbablogg zumbalulea.blogg.se ! Ett jäkla tjat om Zumba men jag verkligen brinner för det :)
Jag är laddad,taggad,nervös ja, riktigt kul ska det bli att köra igång !
Zumba är en rolig och uppiggande träningsform där de latinska rytmerna står i fokus. Dansinspirerad workout brukar man förklara Zumba som, du lär dig grundstegen till ett flertal latinamerikanska dansstilar och svänger till den heta musiken.

ALLA kan Zumba, och inga förkunskaper krävs!
Ingen förväntar sig att du ska kunna allt på en gång, det enda vi förväntar oss är att du ska ha roligt! 
Naturligtvis är det väldigt individuellt hur snabbt man lär sig, och vad kroppen tillåter för rörelser.

Zumba känns som snarare som en fest än som ett träningspass och alla gillar väl fest !!
Så kom igen nu, upp med rumpan från soffan och kom och dansa loss med mig !
--

Starten för Zumba blir söndag 6/2. 
Tid & Plats: Örnässkolans spegelsal, söndag 6/2, 17.00-18.00. 
ANMÄLAN & PRIS: Första gången är GRATIS !
Men jag vill ändå att ni anmäler er med namn och telefonummer till [email protected] . jag är taggad till tusan och hoppas på massor med deltagare så anmäler er nu :)
Let´s Zumbaaa !!
Zumba Alberto Beto Perez

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catti

Jag kommer juuu. :) Skulle inte missa detta för allt i världen haha. :D

Postat av: Karin Andersson

Blev det inte fel datum. 6/2 är det väl?

Postat av: Maja

har aldrig testat det:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback