Shake shake

Efter allt rumpskakande. I timmar. I dagar. I månader ? Så har mina sätesmuskler blivit som 2 klumpar så duktig som jag är på att stretcha :P Idag var jag på massage. Det får vi av jobbet. Vi får gå 14 gånger per år på massage, jäkligt skönt ! Iaf så frågade hon vad vi skulle jobba med i dag. Jag i princip skrek ut "Ruuuuummmpaaan!! " haha . Hon bara "Okej, då tar vi sätesmusklerna" Haha , det lät lite proffsigare ;) Vilken befrielse ! Det är som att jag har en ny rumpa nu haha. Hon påpekade dock att jag m å s t e stretcha. Jag ska, jag ska..

Jag har haft min Zumba-premiär. Det var askul. Jag var rätt nervös. Typ så att jag höll på att dö. Sanna gav mig lite lugnande (hälsokostpreparat), de hjälpte ! Nej, men jag slappnade av efter ett par låtar och träning ger ju färdighet eller hur ? :) Det var skitkul verkligen, och vilken kick att hålla i ett pass och ge järnet , helt underbart !
Jag ÄLSKADE det  och det var såå kul att dansa med alla :)
Jag gillar ju att utmana mig själv och det här är en utmaning !
Jag ger mig fan på att bli bättre hela tiden, jag ska ge allt !



Det här innebär ju att jag har registrerat en enskild firma och fick hem papper idag att allt var ok och klart.
Tack vare Emma som hjälpte mig med allt jag inte fattade ngnting om !
Idag hämtade jag mina kort till Zumban från HS Copy, superfina!
Fick även förra veckan hem mitt Buisness card. Kändes lite flummigt haha
Men nu jävlar ska jag göra buisness ;)






Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Kan inte annat än gratulera!! Va roligt att det går så bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback