Iittala

Min kära syster jobbar som butiksinredare på Iittala Outlet och den här veckan är det SUPERBRA priser för medlemmar .

Några till såna här stora muggar får flytta in :)


Kanske utöka min Marimekko-kollektion men några till skålar...



En stekpanna. Hackman Matador, tydligen en ny, fräsig sak som går att flambera i,wooohooo :)
Det är väl bara lite sprit och en tändare som krävs haha ;)
Hackman - Matador Stekpanna - 28 cm i gruppen Kök, Glas & Porslin / Kok- & Stekkärl / Hackman - Matador hos GrantRum AB (032-145761)


några Kivi-lyktor till kanske :)
 

en skål ..



och sen är vi sugen på att köpa en Artica-servis (helt vit), för den håller typ hela livet, men det blir ganska dyrt även med fast det är billigare och nu i juletider så kan man inte slösa alltför mkt ;)

Ja, som ni förstår så ska jag bestämma mig ikväll för vad som får flytta in, shoppelishop :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Theres

Åh, jag VILL ha en ny servis med snygga vita tallrikar och sånt. Men men, sånt kostar ju skjortan.. Bara att gifta sig och önska i bröllopspresent ;)

Postat av: sanna

ååh, drömscenario! jag älskar ju (som du vet) ittala! så fina saker, jag skulle vilja ta med mig hela butiken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback