bilder

lilla charlie, han är ju för söt :)
blivande pojkvännen till min skrutt om mamma får välja ;)



var så inne i charlie under mitt besök, så glömde att fota resten av familjen, men det får bli nästa gång :)

*******************************************************************************************************************

och just det, min kära vän jenny var & hälsade på mig i torsdags, det var himla trevligt
en bild på min uber-vackra vän ;) jag hoppas att jag oxå blir sådär fit efter jag fött barn och så önskar jag hennes hår på köpet så jag slipper hålla på m extensions :)



puss & kram

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

haha, du, tur att du glömde fota mig iaf, j gjorde det igår och fyfan hur man ser ut!!!! blekfet med ringar under ögonen och allmänt risig, eh :)



haha, precis, vi har redan bestämt att dom får bli ett par våra små älsklingar, det blir kanonbra :)



alltså vad äör det där unionen? jag vill också vara med i det det verkar ju svinbra! undrar om man får avdrag på akassan när man är ledig? och måste fixa med alla jävla försäkringar, jag kukade ur sist vi skulle göra det coh började typ grina av tristess :)

Postat av: sanna

deklarationen stämde visst, fan också, jag som räknat med ett antal tusen mer :( well well, det är väl bara vara glad över att man inte fått restskatt (som man lär få mycket av nästa år ja).



gah, vad trött jag är, c har haft lite skrikmoments hela kvällen. inte kul alls :(

Postat av: sanna

jag ökade skatten till 30% men kommer säkert ändå få rest eftersom jag ska jobba lite extra på helgerna också, typiskt :)



åh, vad kul, vad sa bm då? idag ska vi inte göra ngt speciellt, c hade en gnällig natt så vi var vakna mellan halv tre coh fem typ. TRÖTT. men en sväng på stan tror jag ;)

Postat av: Mysan

Tänk att vi snart har varsin liten att ta hand om.. Hoppas du mår bra kram

Postat av: Linnea

Japp! Vi ska till Paris om två veckor idag, och jag längtar så mycket! Har sett framemot resan i 3 månader nu. Lite nervöst bara att lämna Tim hemma.. :/ Inte för att morfars och farfars inte klarar av det, men jag har aldrig sovit en natt utan honom ens.. Jag känner redan nu när jag skriver det att jag nästan börjar snyfta.. Hur ska det här gå!



Jag kom ihåg det där, men blir så introvert/asocial när man är gravid. Men det tar man igen sen när barnet är ute! Då vill man nästan inte sluta att umgås med folk. Haha. :)



Det kommer mer bilder nån annan kväll när jag har lust. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback