bm

idag har jag varit till bm, och den här gången hade jag ju en ny bm.
hon var helt trevlig, klämde och kände och kom fram till att lille skrutt ligger som en banan i magen, men hon trodde att hon skulle vända sig när som helst med huvudet nedå, det hopppas jag verkligen :)
nu efter påsk har jag haft ganska mkt SD, kanske för att man varit i farten så mkt? men det är väl normalt..
annars såg mina värden ut såhär idag,och nu är jag i v 32 då :)

blodtryck 100/60 (lågt enligt bm, men helt ok bara jag mår bra :) )
♥-ljud 140-145 slag/min
sf 32

från och med nu går jag varannan vecka så nästa besök är 29/4 och då är jag i v 34, shit vad tiden går!

har mått illa idag på jobbet oxå *urk* fick en tablett av min kollega som är mot halsbränna m.m. då släppte det lite grann iaf. efter jobbet strosade jag ner på stan och träffade sanna, vi promma en liten sväng i solen, surrade & åt glass, lika skoj som vanligt att träffa henne :) jag gissade ju på att lillis kommer 17/4 så vi får se (hoppas,hoppas) ;)

m hade lagat middag idag, plättar m sylt & grädde *njam* och ska fika lite senare av min kladdkaka som jag bakade igår :) gott gott gott

imorn är det dax igen för FUB, då ska vi prata smärtlindring m.m.  :)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susanna

men har inte sanna ännu heller fått sin skrutt?!?! S Ta de nu lugnt gumman!! sammandragningar = ta de lugnare!!!!

Postat av: sanna

men usch, är han sjuuuuuk :( FYFAAAN vilken ångest jag fick nu (hålller i mig probiotikaburken), jag som trodde den där jävla magsjukan slutat gå nu, griiiiin!



hoppas verkligen vi klarar oss båda två, fyufan vilken mardröm att föda barn magsjuk dessutom :(:(



ska du på fub idag? lycka till, det är alltid kul med lite extra kunskaper om allting, och din grupp verkade ju svinbra, och bm också!

Postat av: sanna

haha, alltås dte där med fotsalvan var ju sjukt kul! :) fnissar som en liten tönt där jag sitter! jo, det klart, då är det ju bara åka, förstår vad du menar, när j var sjuk hade jag ju FETÅNGEST och kunde typ inte prata med honom för att han kändes så smittad.. usch vad jag hatar den här sjukdomen, det är det värsta som finns.



ät MASSOR av peppar! (ser framför mig hur du sitter där med din santa maria burk och folk typ tror att det är den nya cravingen ;) hahaha)

Postat av: Maria

Mjo , fast de var igår :) jag fyllde alltså . Men tack ändå.



Jag ska faktiskt på FUB i morgon , och vi har BF på lördag . Enligt mig kommer inte bäbis föräns nästa lördag men. Hoppas kan man ju :)



Vitpepparkorn , hela ska man äta mot magsjuka ... hoppas du klarar dig. Antar att någon familjen har de när jag läser s komentarer :s blä.

Postat av: Maria

Jo de är för att dom inte startat någon tidigare , de var inte några som skulle ha i april typ :) så jag fick börja idag. Nästa gång är den 24/4 men de hoppas vi ju på att jag kan inte behöver gå på .



Jaaa , jag såg de ... shit . Hoppas allt går jätte bra och snabbt. Att deras lillas vill komma ut . Oj oj.

Jo jag har ju bräknat datum i morgon , men eftersom jag inga känningar har så räknar jag med att få gå över . Som sanna , men nu vet vi ju att bäbis kommer iaf :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback