fynd & mammafika

oj, vilken lång dag det blev idag, har precis kommit hem.
efter jobbet åkte jag ti BH och köpte en barnmatstol som man bara sätter fast på bordet , för tänkte att den är ju bra att ha med till folk sen  + att man har som en extra stol hemma oxå, skitbilligt var det 124,50 :)
hade kunnat slösa hur mkt pengar som helst men den här månaden måste jag hålla igen lite grann..

sen har jag varti och fikat med en 7 st  blivade mammor, 2  av dom hade redan barn sen tidigare, från FL , det var väldigt trevligt, vi var några som har bf juni och några i juli, det är så kul att träffa folk i samma sits, känner på mig att det kommer att bli fler fikan :)

nu är jag äntligen hemma, ska bada badkar tror jag, är ganska sliten i kroppen eller så blir de bastu.
m håller på att dammsuga för fullt, har får alltid städpanik när ngn ska komma & hälsa på, jag ska städa imorn på morgon istället , för papi och hans fru kommer på besök :) och sen mina vänner, ska jag hälsa på s&j& CHARLIE , yes :)
nu har jag ABSTINENS  haha :) fast jag lär ju inte våga hålla i lilla C, är så rädd att dom går sönder när dom är så små..(och jag ska ha barn om 6 max 8 veckor  :) )


puss & kram

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

men fan vad bra, en sån skulle jag ju ha köpt då, typiskt :) det blir så kul imorgon, vi längtar efter diiiig! :)

Postat av: Maria

Joo de gör ju som de , typiskt. Och även fast hon undersökte (vilket tydligen kan reta igång allt) .. så ingenting. Nu är man otålig. Men jag tror helt allvarligt att den inte kommer komma innan 1maj.



Mysigt med en massa fika , jag hann som aldrig riktigt göra nå sånt. Eller så tog jag mig väl aldrig tid.

Oj en sån barnstol kanske man skulle åka och handla sig :) de lät ju hur bra ut som helst.



Hoppas ni också får en jätte bra helg :)

Postat av: Mia

Hoppas du får en mysig lördag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback