restless

alltså det enda som snurrar i min skalle just nu är sanna,jonas & lille charlie, det är typ det enda jag pratar om oxå med alla om, lilla familjen J-P :)
jag är så lycklig för deras skull, och nu känns väntan så himla lång på vår skrutt :)

vad jag längtar till vår lillis kommer så jag får se vem som bökat inne i min mage i 9 månader, jag är så nyfiken på dig skrutten :) sen ska vi mysa m bebbarna hela sommaren,hösten,vinter,våren och sommarn...underbart :)

på tal om annat så har jag haft en väldigt trevlig dag idag.
jag & marika har varit på stan hela dagen, fyndade massor eller marika fyndade MASSOR och jag 2 nya tunikor på KappAhl av alla ställen, där brukar jag aldrig hitta ngt annat än barnkläder, men idag hade jag tur :)
vi fikade på BO:s, och sprang runt lite här & där :)

det blev tacos till middag hos marika&H&I , mmm, va gott det var, jag är inne i grönsaksperioden igen , skulle lätt kunna leva på gurka och sallad , so fresch :) efterrätt blev det hos oss, vi grävde ner oss i min 5L-jordgubbsglassbytta och 1,5kg:s chokladsås  , det var väldigt gott. isak, 2 år, inspekterade barnrummet, han verkade tycka det var rätt kul så man kan gömma sig inne bakom skjutdörrarna och i den lilla borgen m byggt :)

blev även inbjudna på filmkväll idag hos dem, men det blir nog inge, är så sjukt trött &tråkig på kvällarna, så det blir nog en dusch, en iskall sådan och sängen för mig sen , fan va jag är tråkig alltså !
men försöker tänka hela tiden att "jag är pigg" men nej...jag är fan inte det, jag har typ "restless legs" och är så varm heeela tiden, så jag måste kyla ner sovrummet till ca 16grader och sen är det tack & god natt :)

det var den här dagen då :)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

alltså jag blir så rörd, du är ju så söt hjärtat!! :) det är så sjukt att titta på sin bebis och känna att shit, han är verkligen våran! jag tror eran sessa kommer vara så sjukt söt! :)



haha, diggar dina cravings med lilla glassbyttan! ;)

Postat av: Maria

Jo jag hoppas också den vill titta ut snart , men idag har jag knappt en sammandragning alls . Den trivs som fisken i vattnet därinne.

Nu är de övertid som gäller , hoppas jag slipper gå sååå jätte länge.



Jaaa , skulle vara kul att ses allihopa sen också när bäbisarna kommit :) Han var ju så sjukt söt lilla Charlie...man längtar som inge mindre direkt haha.

Ja energin har kommit tillbaka måste jag säga och nu är jag inte alls lika trött på dagarna längre. Skönt :)

Postat av: sanna

haha, du har väl inte alls några stumpar sötis :) fan, vad jag hade ångest i natt. jag ammade och ammade och testade byta blöjor och ingenitng hjälpte. GUD vad maktlös man ska känna sig, jag hoppas jag hittar min roll snart för det är verkligen riktigt upppslitande att inte vet avad man ska göra och när :)



jag behöver en mamma vid min sida som kan stabilisera så hoppas dina sista veckor går fort nu!! :) hur mår du, vad gör du? hade tänkt sms:a massor mer igår men pengarna tog slut, typiskt.

Postat av: Maria

Haha ja de är lite synd om dom , men jag tror nog att dom hade varit i samma sits hade de nog varit sängen klockan 20 för dom ;)



Hur mår ni annars då ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback